کد خبر: ۹۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 23
شفا آنلاین>تغذیه>سبزیجات بسته بندی کارخانه Dole موجب مسمومیت های شدیدی در بین مردم آمریکا شده است.
به گزارش شفا آنلاین،یکی از ساکنان میشیگان پس از مصرف مخلوط سالاد بسته بندی شده محصول کارخانه Dole که آلوده به لیستریا بود جان بخت همچنین 12 نفر دیگر در شش ایالت آمریکا در بیمارستان بستری شدند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری هادر آمریکا( CDC) امروزگفت: یک بیماری در میشیگان، نیویورک، ایندیانا، ماساچوست، نیوجرسی و پنسیلوانیا گزارش شده است.

CDC  توصیه میکند که مردم و رستوران ها و مراکز فروش موادغذایی از سالاد بسته بندی تولید شده dole در اسپرینگفیلد اوهایو استفاده نکنند این سالاد در اوهایو تحت نام های مختلف به فروش می رسد.

این بیماری برای اولین بار در 5 ژوئیه 2015 گزارش شد و تحقیقات بر روی آن در  سپتامبر 2015 آغاز شد، اما تا به حال منشا این بیماری شناخته نشده بود، پس از تحقیقات ارتباط بیماری با این کارخانه مشخص شد.

لیستریوز، یک عفونت ناشی از مصرف غذای آلوده به باکتری لیستریا مونوسیتوژنز، یک عفونت تهدید کننده زندگی است و هر سال حدود 260 نفر در ایالات متحده آمریکا از این بیماری می میرند. 

بستنی بولو بل دراخبار سال 2015 خبرساز شد زیرا در 99 درصد از بستنی ها  لیستریا پیدا شد.

محقق این مطالعه،رزا دلارو گفت: شیوع این بیماری در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد در آمریکا نیاز به یک سیستم ایمنی مواد غذایی بهتر است تحقیقات در خصوص این بیماری از سپتامبر آغاز شده بود و منشا شیوع بیماری تا این ماه ناشناخته بود به دلیل نقص در سیستم ایمنی مواد غذایی آمریکا،مصرف کنندگان موادغذایی بسته بندی در آمریکا دربیمارستان بستری شدند و حتی از مصرف این مواد غذایی آلوده جان خود را از دست دادند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: