کد خبر: ۹۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پزشکان به عنوان یک قشر فرهنگی و خادم این کشور باید در انتخابات دوره جدید مجلس بسیار پرشور و انرژی شرکت کنند.
عبدالرضا مصری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: در انتخابات هر شخصیتی و هر شخصی در کشور یک رأی دارد. لذا مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات با توجه به این که شرایط حساسی هم داریم و دور جدیدی هم پس از پسا برجام در کشور ایجاد شده بیشتر از گذشته می طلبد که مشارکت همگانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که هر کسی در این مملکت یک رأی دارد گذشته از جایگاه اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و سیاسی تک تک اعضای کشور می توانند در سرنوشت آینده خود و مملکت دخالت داشته باشند و این همان جایی است که می می توانیم در حکومت دخالت کنیم.پس اگر کسی کوتاهی کند و درانتخابات شرکت نکند پس نباید چندان هم نسبت به برخی تصمیم گیری ها کلان معترض باشد.

مصری ادامه داد: اگر فرد دخالت کرد سرنوشتش را تعین می کند و در غیر این صورت جای  هیچ گونه نقد، بررسی،شکایت و گله مندی نیز وجود ندارد.
وی تصریح کرد:دراین میان پزشکان به عنوان یک قشر فرهنگی و خادم این کشور هم باید در انتخابات شرکت کنند و هم این که مشوق مردم باشند تا در سرنوشت خودشان نیز بیشتر دخالت داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: