کد خبر: ۹۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 21
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: این وزارتخانه بطور پیگیر به دنبال پرداخت مطالبات شرکتهای بیمه گر است.

 به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در الشتر افزود: با پیگیری پرداخت مطالبات بیمه ای در تلاش هستیم تا شرکتهای بیمه گر با آسودگی خاطر برای انجام امور بیمه بیماران اقدام کنند.

وی همچنین در بازدید از بیمارستان 64 تخت خوابی امام خمینی(ره) الشتر با برخی بیماران، همراهان آنها و پرستاران این مرکز درمانی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفت و گو کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات بهداشتی این مرکز قرار گرفت.
افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه نظیر دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی خرم آباد، مسجد الزهرا(س)، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی پردیس کمالوند و همچنین حضور در همایش خیرین سلامت از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به لرستان است.

دکتر هاشمی در ادامه سفر خود به لرستان به شهرستانهای پلدختر و کوهدشت می رود و علاوه بر افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت فردا جمعه در نشست مشترک وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، استانداری لرستان و دانشگاه علوم پزشکی برای انعقاد تفاهمنامه های مختلف شرکت می کند.

وزیر بهداشت صبح امروز از غربی ترین نقطه لرستان از سمت کرمانشاه یعنی شهرستان نورآباد با استقبال مسئولان ارشد استان وارد لرستان شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: