کد خبر: ۹۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 2016January 19
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت> ابوالفضل جاریانی، سرپرست معاونت فنی، آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پرستاری از تغییر نام دوره بهیاری یک‌ساله به کمک‌پرستاری خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید ،این طرح که از ابتدا با مخالفت‌های شدید پرستاران و دانشجویان همراه بود، امکان دارد با شفافیت‌سازی‌های بیشتر وزارت بهداشت به مسیر هموارتری بیفتد. کما اینکه بسیاری از پرستاران نگران بودند که کمک‌پرستاری جایگزین پرستار شود.

اما با ثبت یک نام و مشخص شدن فرم مخصوص به این رده، بسیاری از نگرانی‌ها برطرف شد اما هنوز همه مسائل برای جامعه پرستاری روشن نشده است. بسیاری از صاحب‌نظران و مسئولین چندی پیش در کنگره واکاوی آموزش پرستاری به بحث و بررسی در این خصوص پرداخته بودند.

هویت مجهول«کمک‌پرستاری»
       سابقه کمک‌پرستاری به زمانی برمی‌گردد که وزارت بهداشت در دهه 70 می‌خواست رده بهیاری را از نظام سلامت خارج کند و پرستاران جایگزین بهیاران شوند. کما اینکه رده‌های موجود در وزارت بهداشت بهیاری و کمک‌بهیاری بود که در سال 87 در این خصوص بازنگری شد و با حذف این دوره‌ها، همان شرح وظایف کمک‌بهیاری به عنوان کمک‌پرستاری شکل گرفت.

       محمد شریفی مقدم، قائم‌مقام نظام پرستاری معتقد است که برای ارائه خدمات مراقبتی به بیمار دو سطح وجود دارد؛ یکی سطح تخصصی که از سوی پرستار ارائه می‌شود و دیگری ارائه خدمات اولیه بیمار نظیر حمام بردن، غذا دادن، تعویض لگن، لوله و غیره که نیازمند رده‌ای است تا این امور را انجام دهد. او گفت: «در سال 88 بازنگری در شرح وظایف کمک‌بهیاری شد به دلیل حذف بهیار مسئولین پیشنهاد دادند شرح وظایف کمک‌بهیار را برای کمک‌پرستار در نظر گرفته شود.»

       شریفی مقدم با انتقاد از طرح تربیت پرستاری، توضیح می دهد: «این روز‌ها، مسئولان برای توجیه طرح تربیت کمک‌پرستاری می‌گویند که کارهای بیماران روی زمین مانده است. این بهانه‌ای شد تا دوره‌ای مجهول را تعریف کنند که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعریف نشده است و 10 شرح وظیفه‌ای را که به آن اضافه کرده‌اند نیز قابل قبول نیست.»

       او معتقد است که اگر مسئولین دغدغه بر زمین ماندن امور بیمار را دارند، می‌توانند از نیروی‌هایی استفاده کنند که در این مدت از سوی نظام پرستاری و سایر سازمان‌ها تربیت شده‌اند. شریفی مقدم می‌گوید: «کمک‌بهیاران همان نیرویی هستند که می‌توانند نیازهای بیمار را پاسخ بگویند. تنها تفاوت در نام آنهاست، البته وزارت بهداشت هم این عنوان را در سال 87 با این شرح وظایف تحت عنوان کمک‌پرستار در نظر گرفته است تا به نیاز بیمار پاسخ داده ‌شود. دوره‌هایی که در حال حاضر تعریف شده، دوره‌ای 6 ماهه است که در طی 5 سال گذشته نزدیک به 30 هزار نفر را سازمان نظام پرستاری و 30 هزار نفر دیگر را سایر دستگاه‌ها مانند جهاد دانشگاهی و انجمن پرستاری تربیت کرده‌اند. در حال حاضر 60 هزار نیروی کمک بهیاری وجود دارد که اگر نیاز بیمارستان‌ها و بیماران است، می‌توان از این نیرو استفاده کرد.»

       اما حالا ابوالفضل جاریانی معاون فنی آموزشی نظام پرستاری می‌گوید با پیگیری‌های این سازمان و تشکیل جلسات متعدد با مسئولان، طرح دوره آموزش بهیاری به کمک پرستاری یک‌ساله تغییریافته است. او می‌گوید: «درراستای یکپارچه‌سازی مراکز درمانی سراسر کشور و به‌منظور پرهیز از هرگونه سوءاستفاده افراد، طرح و رنگ لباس کمک پرستاران یک‌ساله کرم‌رنگ تعیین شد و دستورالعمل آن در سایت معاونت پرستاری وزارت بهداشت قابل‌دسترسی است.»

لزوم دوره آموزشی یک‌ساله
       احمد نجاتیان، مدیرکل معاونت پرستاری وزارت بهداشت می‌گوید که رده کمک‌پرستار در همه دنیا با عنوان (nursing assistant) وجود دارد. او درباره کنگره واکاوی آموزش پرستاری توضیح داد: «این رده نیاز جامعه بود که از سوی جمعی از صاحب‌نظران، اساتید و مدیران پرستاری در سراسر کشور در حدود یک سال کارشناسی شده است. بر اساس این مطالعات و نظرسنجی‌هایی که در سطح جامعه انجام شد برای قبل از دوره کارشناسی پرستاری نیاز به رده‌ای بود تا در کنار پرستاری که 4 سال تحصیلات آکادمیک دارد، به عنوان کمک او فعالیت کند.»

       نجاتیان در واکنش به استفاده از نیروهای تربیت شده موجود توضیح داد: «بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی از دوستان معتقد بودند که فردی که در دوره 3 یا 4 ماهه همه مهارت‌ها را به صورت فشرده در یک‌ماه و نیم الی دو ماه می‌آموزد نمی‌تواند به عنوان دستیار ماهر عمل کند. کما اینکه همه گروه‌های پرستاری در حال ارتقا هستند، نیاز است این گروه نیز ارتقا یابد.» او افزود: « nursing assistantدر همه دنیا تعریف شده و حداقل آموزش این دوره 9 ماه تا 1 سال است.»

       به گفته مدیرکل معاونت پرستاری همه موارد آموزشی در دوره کمک‌پرستاری مانند سایر نقاط دنیا باید مستند بر شواهد علمی روز دنیا باشد. نجاتیان درباره شرح وظایف کمک‌پرستاری توضیح داد: «مواردی که مورد انتقاد برخی دوستان قرار گرفته بود، در واقع مهارت‌هایی است که یک فرد باید کسب ‌کند نه شرح وظایفی که فردا می‌خواهد در بیمارستان انجام دهد. مگر مهارت‌هایی که دانشجویان در دانشگاه کسب می‌کنندهمان شرح وظایفی است که در بیمارستان‌ها دارند؟»

       او افزود: «بر اساس نظرخواهی که از اساتید پرستاری انجام دادیم شرح وظایف کمک‌پرستاری به گونه‌ای پیش می‌رود که هیچ‌گونه تداخلی در وظایف پرستاران نخواهد داشت.»

       مدیرکل معاونت وزارت بهداشت درباره تغییر نام این دوره گفت: «در وزارت بهداشت به دلیل وجود برخی نگرانی‌ها درباره تداخل نام پرستار و کمک‌پرستار نظرخواهی شد. زیرا بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان نگران این بودند که کمک‌پرستاران با حذف ابتدای آن خود را به عنوان پرستار در بیمارستان‌ها معرفی کنند و جایگزین پرستاران شوند.»

       نجاتیان با تاکید بر آخرین مصوبه نظام پرستاری توضیح داد: «به هرحال این دوره در مصوبه نظام پرستاری تصویب شده است و اگر دوره جدید با آن مخالف هستند، بهتر است با مطرح کردن آن در صحن شورای عالی نظام پرستاری، آن را مجددا بررسی کنند.»
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۳
حامد
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
2
2
مگه براي تزريق يك امپول بايد شق القمر كرد مادر بزرگ من سواد ندارد اما آمپولي كه او تزريق ميكنه هيچ پرستاري از عهده اش بر نمياد
زهرا
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
2
2
نظام پرستاري و وزارت مردم را هالو فرض كرده اين بازي زرگري چيه .شرح وظايف همون 32 تا است و تمام
حسين
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
1
1
اقاي نجاتيان احتمالا توي جلسه اي كه شرح وظايف را مينوشتن نبوده يا خواب بوده .بهش بگيد اون سي ودو تا بندي كه اعلام كرديد اگه شرح وظيفه نيستن پس چي هستن
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
1
مگه کار پرستار چیه که کمک پرستار نمی تونه انجامش بده?
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
3
با سلام و ادب
بنده در خصوص شرکت در کلاس های اموزشی کمک پرستاری بسیار تحقیق کردم.در ابتدا دکتر عابدی فرمودن پرستار بدون تزریق.ولی هم اکنون پس از گذراندن ۶ماه از دوره شدیم خدمه ی بدون تزریق .بنده از شهرستان سمیرم واقع در استان اصفهان هستم و با پول کارگری خونه اجاره کردم و هزینه ی بهیاری رو در اوردم .۹ماه روزی ۸ساعت دارم ملحفه پهن میکنم ویلچر جابجا میکنم مریض میبرم حمام لگن میذارم و.. این ۹ماه میشه۱۳ملیون کار کرد .متاسفم برای ... .این طرح یک کلاه برداری حرفه ای بود .جناب ....راحت حرفتونو بر میگردونیم .چرا که در این‌مدت خدمه های بیمارستان نفس راحتی میکشن.
Tami
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
1
بسم رب الشهدا والصدقین .
دکتر عابدی متاسم برای شما و سازمانتون ک ب راحتی دارید ....

شرح وظایف تغییر میدین به خدای وند متعال قسم به روح پاک شهدا قسم مراکز اموزشی ...
خدمات پرستار کمک بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه بر سرم کرد اشنا کرد
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
1
من یه سوال دارم دورهای که باسه ماه و400تومان می شد گرفت چرا ما باید 3600و یک سال بریم واخر کار هم بشیم خدمت چی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
1
سلام
بابا اينا خودشونو مسخره كردن هر هفته ي چيز ميگن من چهار ماهه ميرم دانشگاه واسه كمك پرستاري هر هفته ي حرف جديد زدن الانم اصلا معلوم نيست كه ما چه كاره ايم و چيكار ميخايم بكنيم
اول گفتن لباساتون سفيده بعدش گفتن كه شده كرم ياسي همون رنگ لباس خدمه ها اگه قرار خدمه بشيم پس چرا سه و ششصد ازمون گرفتن كه با هزينه رفت و آمدمون شده شش ميليون ف تكليفمون رو مشخص كنن ، استادا ميان تعريف ميكنن و ميگن دوره خوبيه حتما ميريد سر كار و ... ولي ميريم بيرون ميپرسيم ميگن اصلا چنين چيزي نيست و همه ش دروغه و كسي سر كار نميره و استخدامي نداره . حتي الان چن روز پيش استخدامي اومده بود بهيار برميداشت خب مگه الان چن سال نيست كه ديگه بهيار تربيت نميشه يا اين همه تبليغ مي كنن كه بجز كمك پرستار ديگه مدركي قبول نيست پس چرا بازم استخدام داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
اب
داریوش
|
United States
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
سلام
تورو خدا تورو به هرچی بهش ایمان دارین چرا تا کی دلتون به حال مردم نمیسوزه تا کی نمیخواین به فکرمردم بدبخت باشین بقران به مرگ خانوادم وام گرفتم برای این دوره خانوادم ندارن خرجم بدن مجبورم کارگری بکنم لیسانس کامپیوتردارم ولی کار نیست اینم ازمون نگیرین بخدا پدر مادرمون بدبختن من میتونم خودمو بکشم ولی دلم بحال پدر مادرم میسوزه که به من امید دارن به اینکه حداقل بتونیم یه شغل داشته باشیم خداشاهده من چندین نفر میشناسم که اگه این کمک پرستاری هم دروغ باشه و سر کار نرن خودمونو میکشیم چون جز درس خودندن کاری نکردیموهیچ کاری بلد نیستیم ظلم بسته فقط یکم یکم به فکرقشر ظعیف و بدبخت جامعه باشین که چطور زندگی میکنن و خرج زندگی رو چطور باید بدن
روحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
خداوکیلی خودتون میدونین چکار دارید میکنید. طراح لباس فک کنم خانوم بوده..... همه سیستم .... جیباتونم ک پر شد و سواحل قناری. به به. خوش ب حالتون سلام به... برسونین
اشکان احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
میگم خدایش فرق کمک پرستاری و کمک بهیاری چیه؟؟؟ ميشه یکی توضیح بده برام.مرسی
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
1
ینی .... مگه لباس سفید نبوده ؟؟پس کرمی چیه!!خواستم تواین
طرح شرکت کنم الان فقط بخاطر رنگ لباسش پشیمون شدم هه... 
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
1
واقعا خدا جواب دروغگوهاو ظالمارو بده
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
1
ما با خدمات بیمارستان هیچ فرقی نداریم .....اول که بهیاری و لباساش هم سفیده ...بعد این که سه میلیون و ششصد و پرداخت کردیم شده کمک پرستار ....بعدش از شرح وظایف رو میکنن .....اخه چرا .....تا کی مال مردم خوری ....اقای وزیر بهداشت شما که میگین دوره بهیاری رو حذف میکنیم ....الان چرا دارن نیرو میگیرن ....اقای زیر بهداشت ...شما حتی حرفتون هم اثر گذار نیست فقط پول میخواستین
SAEID
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
با سلام خدمت همه ی دوستان .این دوره رو برگزار کردن که جیبشون پر بشه میخوان مدرک کمک بهیاری بهمون بدن که با 550 هزار تومان میشه گرفتش الان 3600 ازمون گرفتن با خرج یه سال 13 میلیون با ما در اومده .ما برج 5 تموم شده دورمون بعد از دو ماه زنگ میزنیم میگن مگه نانواییه به این زودی صادر بشه .مگه میخوان چه مدرکی بهمون بدن که هنوز صادر نشده مدرک دانشگاه 20 روزه میاد اینم طرز برخوردشون با آدم
SAEID
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
با سلام خدمت همه ی دوستان .این دوره رو برگزار کردن که جیبشون پر بشه میخوان مدرک کمک بهیاری بهمون بدن که با 550 هزار تومان میشه گرفتش الان 3600 ازمون گرفتن با خرج یه سال 13 میلیون با ما در اومده .ما برج 5 تموم شده دورمون بعد از دو ماه زنگ میزنیم میگن مگه نانواییه به این زودی صادر بشه .مگه میخوان چه مدرکی بهمون بدن که هنوز صادر نشده مدرک دانشگاه 20 روزه میاد اینم طرز برخوردشون با آدم
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
0
لطفا کمکی هارو توجیه کنید که پرستار نیستن هرکی میخواد پرستار شه باید بره چهار سال اعصاب و ویژه و med surge بخونه من با رتبه 3000 منطقه یک چهارسال زحمت نکشیدم که ینفر بیاد با شش ماه دوره با پررویی بخواد کار مارو از دستمون بگیره کار پرستاری هم فقط تزریق نیست محض اطلاعاتون اگه هم اجرا نمیشه اشکال از سیستم ضعیفمونه ....منو دوستای دیگم بخاطر همین طرح ها و خیلی مشکلات دیگر پرستاری تصمیم قطعی برای مهاجرت گرفتیم وانشالله خیلی زود بهش میرسیم
پاسخ ها
کمک پرستار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
سلام اولین واساسی ترین مشخصه پرستار اعصاب و ارام بودن هست که شما ندارید .بهتره زودتر برید . بسلامت
دانشجوی سال آخر پرستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
2
0
خیلی جالبه اینهمه پرستار که حاضر نیستن بخاطر شرایط بد کار کنن چرا اونا رو بکار نمیگیرین؟ ما فک کردیم میخواین نیروی ارزان قیمت پرورش بدید ولی مثل اینکه پایه حقوقشون یک و ششصده که با پایه حقوق پرستار تفاوت چندانی نداره ...پس اینهمه کنکور و درس خوندن چی بود ؟ اگه قراره هر فردی و از هر قشری بیاد با یه دوره کوتاه ادعای پرستار بودن بکنه چرا استعداد های مارو هدر دادید ...اگه پرستاری به اون شکلی که باید اجرا نمیشه ضعف از سیستمه چون تاجایی که من از خودم و همکلاسیام میدونم بچه های باهوش و دارای پتانسیل هستن هممونم دوست داریم پرستاری رو بشکل درست و با بکار گیری علممون انجام بدیم ولی با اومدن تو بالین چاره ای جز حل شدن تو سیستم نداریم ..
پاسخ ها
کمک پرستار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
سلام دوست عزیز فقط شما درس خوان نیستید یه امار بگیرید بچهای کمک پرستار دارای لیسانس وفوق لیسانسند که توی همین نظام اموزشی ادامه دادن پس مگویید ما باهوشیم چون بنده دوتا لیسانس دارم وشاغلم ولی کمک پرستاری هم دارم میرم شما حقتونو از وزارت خونه بگیریر ما صنفمون با شما جداست
سردرگم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
سلام رفقا کسی قرار نیست جای کسی روبگیره ما این دوره کمک پرستاری روکه گزراندیم میخواستیم بلاتراز بهیار باشیم نه باکلی هزینه بد بهمون بگن هنوز بهیارا بالا ترن سر میگم سلسله مرات پرستاری بگو باکلی حرف بیخود میگه اش هنوز جا نیفتاده درکل بامدرک دانشگاهی ما اومدیم به امید کا نه پرستار حداقل بهیاری حالا میگن شما بشید خدمه این درسته اگه میخولستی خدمه بشیم تاحالا شش سال سرکار بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
1
سلام
1- اگه قرار کمک بهیار بشیم چرا ما رو مسخره خودشان کردند ؟
2- یعنی یکسال عمرمان و پولمان را هدر دادیم به خدا اگه تو این یکسال دوبار کنکور میدادیم می توانستیم بهترین رشته پیرا پزشکی رو بخونیم.
3- پول دو سه ترم دانشگاه آزاد رو از همه ما گرفتند حداقل مدرک کاردانی پرستاری رو می گرفتیم
الهه زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
1
سلام. من از کاراموزای بهیاری یا همون کمک بهیار یا خدمه هستم . واقعا حق ما این نبود این همه جوون مملکتتون گذاشنین سر کار که چی بشه .؟ پولی که ما بدست میاریم خوردن نداشت . ما چقدر باید تو بیمارستانا تحقیر بشیم کاش میومدین می دیدین چقدر خورد میشیم ما هم غرور داریم واگذارتون بخدا .
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
1
ازقدیم مردم باپرستاراسرجنگ داشتن اونم بخاطر حسادتشونه.وهمیشه سعی درخراب کردن پرستارداشتن درحالیکه ازپرستازی فقط آمپول زدنشو میفهمن نه صدها کارومسولیتشو مثلا دیالیز یا کاربادستگاههای مختلف وبخشای ویژه و...
اگه پرستاری بده پس چرا همتون میرین بیرون بیمارستان به دروغ به مردم میگین پرستارم خب حقیقتو بگین بگین که کمک بهیار کمکدپرستارین وکارتون حموم دادن مریضه
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
1
مگر پرستارلگن نمیدن شیو نمکند.اینا هم وظایف پرستار است
هدایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم دوره کمک پرستاری کی ثبت نام مجددش میاد لطفا راهنمای کنید
خیلی مشتاق این دوره هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
سلام به كمك پرستاراي عزيز ما ميخايم همگي باهم كانتكت داشته باشيم اگه موافقيد نظر بديد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
سلام میخواستم بدونم واقعا ارزش داره آدم یک سال وقت بزا ره بعد بشه خدمه ؟
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام
خب خداروشکر که من اومدم تو این سایت و نظرات و مطالبو خوندم وگرنه میخواستم راه زندگیمو عوض و البته خراب کنم... من کارشناس زیست شناسی ام و پشت کنکور ارشدم و هدفم رشتهء هماتولوژی(خون شناسی ) هستش.. ولی چون خیییییییلی رشتهء سختیه واسه همین داشتم از ادامه اش منصرف میشدم میخاستم دوره بهیاری شرکت کنم که وارد بازار کار بشم.. ولی با این اطلاعاتی که دستگیرم شد دیگه به هیچ عنوان وقت و آیندهء خودمو با این حرکت اشتباه خراب نمیکنم... خیلی ممنونم از همه دوستای عزیز بابت اطلاعاتتون. موفق باشید
کمک پرستار بیچاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
1
سلام ...
توروخدابااین کارتون بااینده کلی جوون که باکلی ارزواومدن تابه مردم خدمت کنن بازی نکنین ...بالاخره خدایی هم هست ...روزقیامتی هم هست...مگه مااخه گفتیم بیایین این طرح وبدین ...میشنهادش روکه خودتون دادین...
میدونین ماچقدرتحقیروتحمل کردیم تواین مدت به امیدمدرک الانم این مزدصبوری وتحمل ماهست....؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
1
بچه ها جانزنین ...مگه ماپول وعمروغرورمون روازسرراه آوردیم که اینجوری باهامون برخوردکنن....شده ازهمه جایه کشورجمع شیم بریم تهرون میریم وحقمونو میگیریم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
1
سلام, من لیسانس روان شناسی دارم پنج ساله بیکارم, الان کلاس کمک پرستاری میرم, کم مونده امتحان بگیرن, تا الان صد ت برای ثبت نام گرفتن و یک و دویست وپنجاه برای شهریه, مابقی هم بعد امتحان میگیرن یعنی جمعا سه وششصد میشه ایا حداقل استخدام میشیم صدرصد, هرروز یه چیزی میگن بخدا خسته شدیم من دختر ۲۸سالم بقران این پولارو خودم میدم با قالی بافی و فروشندگی مغازه مردم تورو خدا یه حرف راست بزنید اگه مسلمانید دلتون به این جوونای بدبخت فلک زده بسوزه ما ها ازسر خوشی نیومدیم این کلاسا, به پرستارای محترم باسواد هم حرفی دارم شماها یعنی فرق پرستارو کمک پرستارو واقعا نمیدونیید نترسید ماها جای شماهارو نمیگیریم براتون کمک هستیم کمک کارتون سبک میشه ایا خوشحال نیستین بجای شما ما لگن میدیم شیو میکنیم ما انسولین میزنیم....
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
1
سلام, من لیسانس علوم تربیتی ام, سه سال دنبال کارم پیدا نکردم الانم کمک پرستاری میخونم ایا حداقل زحمت و هزینه میکنیم این کار اخروعاقبتی داره استخدام میشیم یانه ؟توروخدا جواب درست هرکی میدونه بده
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
سلام خانم پرستارایی گل کسی نخواست جای شماها رو بگیره ما فقط کمک دست شما هستیم وهمینو بس،،،،پس لطفا اینقد اعترااض نکنید
کمک پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
تو رو خدا تکلیف مارو مشخص کنید آخه یعنی نمیتونید یه تصمیم درست بگیرید خداااااااا
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
سلام مدیرانی که دارین این مملکتو میگردونید به خدا روانیمون کردین هرروز یه چیزی میگید مدرک کمک بهیاری گرفتیم 4سالم رایگان باشیفتای شلوغ اورژانس کارکردیم به امیداستخدام که هیچی حالاهم دیگه میگید کمک بهیارنمیخایم و کمک پرستار به جای بهیار آخه ماچی بگیم نفرین کنیم خوبه؟ شرح وظایفش که همون کمک بهیاریه به خاطر پول آخه چرا اینقدرجوونو متنفرمیکنین از هم نوعاش چیکارکنیم ماحالا؟بریم عمرو وقت وازهمه زخمهای زندگیمون بزنیم وپول جورکنیم برااین مدرک جدید اخرشم بی استخدام؟مث کمک بهیاری؟به خدای احدوواحد قسم که این 3600000فقط پول میدیم برایه کاغذهمین
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
سلام.بابایکی نمیتونه یه جوابی به این کمک پرسنارای بدبخت بده.به علی قسم خجالت داره که ما این همه مورد تحقیرقرار بگیریم.اقادریه کلام اگه مارو نمیخایدبگید دیگع کم مارو بپیچونید.لاقل بریم دنبال یه بدبختی دیگه.بخداقسم گناه داره چه ادمای باچه بدبختیای پول این دوره رو جور کردند.به ابلفضل اینقدر نشستنددرس خوندند.بخدا اندازه ۱۲سال درس خوندن زحمت کشیدیم اقای هاشمی محترم شما اینجا باید نقش خودتون سابت کنید.ما هیچ کدام ازخوشی به این کارروی نیاوردیم.مطمن باشیدهرکدوم.اندازه خودشون اموزش درست دیدند.اول خدا بعدشما مسولان محترم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
کمک پرستار یکساله که نمیدونید بیمارستان چیه؟ کار کمک بهیار خیلی مشکله که شما یاد بگیرید کار هر کس نیست بیاد با بیمار سر کنه تیمار کنه به ناله اون گوش کنه به پرستار کمک کنه به پزشک کمک کنه جواب همراه بده شما هنوز نمیدونید کار خدمات چیه بیچاره کمک بهیار رو کمک پرستار کردن که کارشو بدون افزایش حقوق بیشتر کنن کمک بهیار یعنی آچار فرانسه همه درس خوندن اما هنوز بیکارن شما هم فکر نکنید که زود مدرک بگیرید کار هست شاید تو خصوصی و هزار کار که بهت اضافه بدن لال کار کنی که بیرون نندازن
کمک بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
اینجا باید خدمت کاراموزان کمک پرستاری بگم که در زمان قدیم چون بهیار داشتیم و کمک بهیار.الان پرستار داریم و کمک پرستار.شرح وظایف شما با ما هیچ فرقی نداره.شمایی که فکر کردی با یکسال میتونی بیای دارو رو بشناسی تزریق کنی و مثلا نقش پرستار رو داشته باشی سخت در اشتباهین.در ضمن دوره بهیاری دوسال بوده و اکثر دروس پرستار رو پاس میکنن.نیروهای شما که الان اومدن برای اموزش فقط یک کار رو خوب بلدن!!!فقط دنبال ...!!!بعد انتظار دارین اینا بیان برای مریضاتون کاری انجام بدن!؟زهی خیال باطل.ودر آخر اون بدبختی که مثلا خودشو کاراموز و تحصیل کرده میدونه اینقدر نمیفهمه که خدمات کارش جارو و طی زدنه!!!بعد میاد ادعای کمک پرستاری میکنه!!!؟حاضرم با هرکدوم از کاراموزای این رسته که جدید اومدن تبادل اطلاعات کنم.... چی فکر کردین!؟شما سفره بی نون ندیدین!برین افکار تون رو عوض کنین!من روزی با صد نفر مثل شما سروکله میزنم.فقط دو یا سه نفر فقط برای کار اومدن.بقیه فقط واسه.... اومدن.
.....بعد اومدن به آقای دکتر قاضی زاده فوش میدن و توهین میکنن.فکر کردین چون سه میلیون پول دادین باید برین با جون مردم بازی کنین!؟زکی!!برو کنار بزار باد بیاد جوجه.
طاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
ب اسمک اعظم بزرگ ترین عبادت در نزد خداوند پرستاری از شخص بیمار میباش
د شما شرم سار نیستید در وجودان خودتون که چنیین طرحی برگزار کردید و از عده ای باز مانده که بایک دوره وارد بازار کار شوند با هر رتبه ای یک سال از هر فرصت شغلی افتادن و در این راه جهاد کردن و اما اموزش خاصی ندیدن وکار برای بیمارانجام ندهند و هزینه ای هم داده وقتی ما بخوبی میبینیم تمام کارهای بیمار روی زمین مانده روزان هزاران نفر دچار صدمه های فیزیکی شده اند که زندگیشون مختل شده چه بساع در اخرت جواب گوی عمالتان هستید با چنین طرحی خورشید حق خواموش شدنی نیس اول تا اخر طبق اصول پزشکی و دینی اجرا شود دران دروغو کلک نباشد و حقانیت اجرا شود مهم پرستار دکتر و رطبه نیس مهم اینه بیماران دوباره کاملا سلامت ب جامع باز گردندو روند زندگی رو ادامه دهند و اگر کاری ب کمک پرستاران داده نمیشود ب انها هزینه زیادی دادن ظلم شده چون واقعا دارن در بیمارستانها از انها کار میکشن ونتنها حقوق نمیگیرن حرف میشنوند هزینه ای هم میدن پس اموزش کامل به انها داده شود تا بتونن مشکلی از بیماران بردارن
مایده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
سلام به همگی.به نظر من این دوره الکی برگزار شد فقط برای جبران کمبود بودجه.وارد شدن به هر بیمارستانی فقط نیاز به پارتی داره نه مدرک
بهیار یکساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
باسلام
این دوستان پرستار طوری با این دوره و ماها برخورد میکنن که انگار مثلاً ما از يه کشور ديگه اومديم این دوره رو ثبت نام کردیم و یا اینکه نا مسلمانيم و اینها مسلمانن...
همه ماها مثل خواهر و برادر میمونیم، چه اشکالی داره حالا مثلا ما گوشه ای از کارهای شماها رو انجام بدیم؟؟؟
آیا حقوق ماهارو از جیب شما ميدن اگر این اتفاق بيفته؟؟؟
رفتين اعتراض کردین، رنگ لباس و عنوان دوره ی ماهارو خراب کردین،، خب چیشد؟ راحت شدين؟؟؟ امید یک سری از جوانهای همین مملکت که هممون با هزار آرزو اومده بودیم سمت این دوره رو ناامید کردین،، خيالتون راحت شد؟؟؟
ديگه دنبال چی میگردین؟؟؟ فقط این رو بدونين منه جوان ایرانی که تو این مملکت بزرگ شدم و سختی کشیدم،، حقم خیلی بیشتر از يه بهیاری یکساله هستش که شماها باهاش مشکل دارين..
بهیار یکساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
باسلام مجدد.
قابل توجه اون دوست کمک بهیار...
من خودم مدرک 4ماهه کمک بهیاری (کمک پرستاری) دارم. حرف ما اينه که از اول ثبت نام ماهارو بعنوان بهیار یکساله ثبت نام کرده اند،،.
بنده اگر ميخواستم با 3600و یکسال وقت گذاشتن و رایگان کار کردن،، دوباره مدرک کمک پرستاری بگیرم،، خب قبلاً هم که اين مدرک رو با 400هزارتومن گرفته بودم،،ديگه چه مرضی بود بيام یکساله ثبت نام کنم؟؟؟؟
درضمن این مدرک 3600نبوده،،، بلکه هزینه ی ایاب ذهاب و رایگان کار کردنو،، و از دست دادن شغل قبلی و غیره... رو هم بهش اضافه کنی خیلی بیشتر از اینها برای ما آب خورده.
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
واقعا قشرپرستار قشرزحمت کش جامعه هستن اما بعضیا شون وظيفه خودشونو ب درستی انجام نمیدادن ک باعث شد همچین طراحی برگزاربشه درثانی کمک پرستاراجایگزین پرستارنیستن وظيفه خودشونو انجام میدم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
سلام
سازمان نظام پرستاری زیر مجموعه وزارت بهداشت است ولی نظام پرستاری... به وزارت بهداشت زور میگه و هرجور دلش بخاد و هرچی رو که میخاد میگه و وزارت بهداشت هم چاره ای نداره و باید قبول کنه
اون شرح وظایف اولیه موقع ثبت نام کجا و این شرح وظایف کجا زمین تا آسمان فرق داره
واگذارتون میکنیم به خدا انشاالله اون دنیا تقاص این همه زجر و وقت و پول رو ازتون میگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
0
فقط میتونم بگم این پولا تو جیبه هرکی رفته و این دوره نظره هرکی بوده و بعدا زدن زیره حرفشون ... باشه.وسلام
دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
با سلام.... عزیزان برداشتن بهیاری یک اشتباه محض بود که اینها انجام دادن و دوره ای رو به قول خودشون آوردن روی کار که فقط بهانه ای برای به جیب زدن پول قشر کارجویان بیچاره بود... انشالله که همه چی ختم به خیر بشه و همه جوونهامون هم تلاششون بی نتیجه نمونه با آرزوی موفقیت واسه همتون
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
باسلام
آخرش نفهمیدم استخدام میکنید یا دارید ما رو مسخر میکنید وزارت بهداشت فقط خبرها داغ میده و عملی نشدند
دوره کمک بهیاری را گرفتم
مانده کارت پایان خدمت داخل کمدم کپک زده
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
سلام خدمت دوستان عزیز،من لیسانس پرستاری دارم الان هم هشت سال سابقه کار دارم،به نظر من هیچ ایرادی نداره اگه کمک پرستار جذب کنن،چون کار ما خیلی طاقت فرسا ست،چه اشکال داره چهارتا نیرو بیاد سرکار و از بار کاری ما کم بشه،هیچ طرحی رو الکی راه اندازی نمیکنن،ایشالله استخدام میشین دوستان.
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
سلام
خوب شد نظرات دوستان رو خوندم.
میخواستم ثبت نام کنم.
واقعا چی میشه گفت از این همه دزدی که تو این مملکت انجام میشه. چوبشو فقط دارن جوانها میخورن. خدا لعنت کنه هر کی رو که به خون شهدا خیانت میکنه. به این مردم خیانت میکنه. اخرش کی چی ؟
فرعون هم بشید یه روز میمیرید.

اللهم العن جبت والطاغوت والعن اشیاعهم واتباعهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
والامن نمیدونم چیکارکنم قراره دوره کاراموزی روشروع کنم ولی اینطورکه بوش میادارزش نداره
کمک پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
سلام دوستان
من قبل عید تموم کردم خیر سرم نفر آنلاین شهرم شدم تو عملی هم بازم خیر سرم بالاتر ازهمه
الان توخونه نشستم افسردگی گرفتم نظراتونو خوندم
وای اگه الکی باشه خودمو میکشم
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
چقدر ... شما یک سال اموزش دیدید از اون ورم هزینه کمی پرداخت میکنید میخوایید پرستار بشید و وظایف پرستار رو به خودتون میچسپونید. اگه دور و برتون رو نگاه کنید میبینید که قبول شدن تو رشته ی پرستاری همچین راحتم نبست دولتی که رتبه های عالی رو برمیدارن ازادشم که دانشگاه هایی که واحد پرستاری داشته باشن پیدا نمی کنی من خودم تهران میشینم تو تهران فقط دانشگاه ازاد مرکزی تو قلهک پذیرش داره برید یه بار کنکور بدید ببینید که هم چین اسونم نیست و این پرستاران مخصوصا دانشگاه ازادی ها که چهار ملییون شهریه میریزن چی میگشن تا پرستار شن
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
سلام دوستان ! دوره تموم شده ! مدارک با عنوان کمک پرستاری(بهیاری) صادر شده با تایید وزارت بهداشت ! نامه استخدام هم به کل کشور زده شده و تو بعضی استان ها استخدام توسط علوم پزشکی شروع شده ! قابل توجه پرستاران عزیز کمک پرستاران همون بهیار هستن نه پرستار ! دوستان عزیز مطمئن باشید یه بهیار هیچ وقت جای یه پرستار رو نمی گیره و در ثانی این قدر ظرفیت برای کادر درمان هستش که این تعداد کمک پرستار اصلا به حساب نمیان ! هر کسی هم عکس مدرک رو خواست بهم پیام بده تا براش بفرستم ! با تشکر !
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
1
سلام دوستان ! دوره تموم شده ! مدارک با عنوان کمک پرستاری(بهیاری) صادر شده با تایید وزارت بهداشت ! نامه استخدام هم به کل کشور زده شده و تو بعضی استان ها استخدام توسط علوم پزشکی شروع شده ! قابل توجه پرستاران عزیز کمک پرستاران همون بهیار هستن نه پرستار ! دوستان عزیز مطمئن باشید یه بهیار هیچ وقت جای یه پرستار رو نمی گیره و در ثانی این قدر ظرفیت برای کادر درمان هستش که این تعداد کمک پرستار اصلا به حساب نمیان ! هر کسی هم عکس مدرک رو خواست بهم پیام بده تا براش بفرستم ! با تشکر !
houra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
بخدا دیگه کلافه شدم یکی درست بگه اخرش چی میشه اخه
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
سلام دوستان به نظر شما ارزش داره این دوره رو برم؟ دوره جدید از 16 اردیبشهت شروع شده. اونایی که مدرک گرفتن همه رفتن سرکار؟
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
سلام ! بعضی مراکز که دورشون زودتر تموم شده مثل اصفهان کمک پرستاران رفتن سر کارولی بعضی مراکز هنوز مدارکشون صادر نشده و در حال صادر شدن هستش! علوم پزشکی مراکز استان ها از بیمارستان ها اعلام نیاز گرفتن و اون رو به تهران فرستادن تا با تایید تهران شروع به جذب کنن ! جاهایی مثل تهران هم علوم پزشکی نامه زده برای جذاب کمک پرستار ! تا جایی که من اطلاع دارم و با مسئولین کمک پرستاری تهران صحبت کردم این دوره تموم شده و دیگه به هیچ وجه ثبت نامی نخواهند داشت ! دوست عزیزاگر در مورد برگزاری دوره جدید اطلاع خاصی دارید و یا اینکه از مسئول خاصی نقل قول می کنید ممنون میشم دقیق اطلاع رسانی کنید که چه کسی این حرف رو زده تا همه دوستان در جریان قرار بگیرن ! با تشکر !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
1
به نظر من اینا کمک خدمه میخان نه کمک پرستار
ایسودا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
سلام خانمها واقایان لطفا بی ادبی نکنید
Lili
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
سلام دوستان.من میخواستم برم تو دوره های 4ماهه با600هزارثبت نام کنم چون میگن فرقی با دوره های یکساله نداره هردو کمک بهیاریه ولی میترسم این مدرک 4ماهه رو دیگه قبول نکنن.تورو خدا راهنمایی کنید چون فقط امروز مهلت مونده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
این پرستارا به ما که کمک بهیاریم حسودی میکنن وای به حال شما ها که بخوایین بیاین کار اونا رو انجام بدین راست میگن وقتی نصف کارا شون که وظیفه اوناس رو ما داریم انجام میدیم از قبیل مانیتور کردن و وصل اکسیژنوو .... حتی یک برگه رو جا به جا نمیکنن ما هارو صدا میزنن ،تو شیفت شب از ما بیشتر میخوابن ۱۹ ساعت میگیرن با اینکه شیفت خواب ندارن بعد ما ها رو حتی نمیزارن تو شیفت استراحت خودمان استراحت کنیم بعد ماها باید ۱۲ ساعت بگیریم ،دم علوم پزشکی هم که گرم با این سیستم کارانه دادنش ما باید با ۱۸۰ ساعت اضافه کار بگیریم ۵۰۰ تومن بعد پرستار با ۲۰ ساعت میگیره یک ملیون پونصد دکترا هم که کارانه میلیونی میگیرن ،تو روز کارمند به ما میگن کارگرین بعد تو روز کارگرم اصلا یادشان نمیاد که یه تبرک خشک و خالی بگن،ما با اینکه کمک بهیاریم نظافت هم داریم انجام میدیم از یک نیروی کمک بهیاریم چند تا بخش همزمان استفاده میکنن
AREFEH
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
سلام در سن ۱۴ سال میشود بهیاری ثبت نام کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
از خدا ميخوام هرچي سرما اوردين سربچه هاتون بيارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
بدرد ازار میخوره .فقط پول براشون مهمه ..ما که تموم شدیم و من هیچی یاد نگرفتم .مدرکشم که میگن معتبر نیست..
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
3600 باید پول بدیم مفتی ان و گه خالی کردن جابجایی مریض ملافه عوض کردن که نیاز به آموزش نداره بکنیم از اون ور هم دیگه دولت لازم نیست نیرو استخدام کنه بعد که ی مدرک الکی میدن ( هیچ تضمینی برا کار و استخدام نداره خودشون اعلام کردن ) که با 3- 4 ماه میشه گرفت . بعد هم سری بعدی میان همچنان ادامه داره .............
کمک پرستار بیمارستان شریعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
سلام من کمک این بیمارستان هستم اما برخلاف شرح وظیفه ای که به من گفته شد دارم انجام میدم مثلا به من میگن بیمار بری انجام بده در صورتی که در شرح وظیفه وزارت بهداشت چیزی به عنوام بیمار بری من ندیدم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
سلام.من فرق بین کمک پرستاری وبهیاروندونستم،یعنی هردوکارنظافتی وخدماتی انجام میدن؟؟؟؟؟؟لطفااگه کسی اطلاعات بیشتری داره کمک کنه.ممنون میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
سلام به بچه های کمک پرستاری اونایی که از ما هم پولمونو گرفتند هم وقتمونو خدا جوابشونو بده
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
سلام عزیزان دل
چرا بیخودی سر هیچ و پوچ به جون هم افتادین....
اون روزایی که تو دبیرستان رفتن به رشته تجربی ننگ و مایه سر افکندگی بود کسی فکر نمیکرد یه روزی با بی فکری مسئولین و افزایش بی رویه ظرفیت های رشته فنی مهندسی ، دنیای مهندسی به این روزها برسه
متاسفانه همکلاسی های من که با رتبه کنکور60.000.000 آبیاری گیاه دریایی هم قبول نمیشدن به هر نحوی بود دانشگاه آزاد واحد قیف آباد مدرک پرستاری گرفتن الان همین پرستارا به ما که فوق لیسانس برق دانشگاه شریف هستیم میگن پرستارا باهوش ترن ......
اگه دقت کنید عزیزان بیشتر کسانی که دارن دوره کمک پرستاری ندرک میگیرن به مراتب هوششون از شماها بیشتر چراکه اونا دارن چوب اشتباه مدیران و مسئولان میخوردن و برگشتن به 6 سال قبل موقع کنکورشون با این تفاوت که الان دیگه وقتی برای کنکور مجدد ندارن چون سنشون میره بالا و دیگه نمیتونن استخدام بشن پس باید دنیال یه راه کوتاه برای رسییدن به کار باشن و از مجبوری دوره کمک پرستاری میگذرونن .............
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
خانم پرستار که اینقدر ادعای چهارسال درس آکادمیک میکنی بنده خودم کارشناسی بازرگانی دارم ولی دوره کمک بهیاری هم گذروندم شما شبها نگرانی ناخنت که پدیکور مانیکور کردی نشکنه میری سر دکل حفاری تو گرمای 50 درجه و رطوبت هوای 80 دست کارگر بد بخت و با بتادین بشوری و بخیه بزنی ؟ بشین تلگرامتو چک کن گلم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
سلام
این دوره کلاه برداری بودو تمام متاسفم که یه قانون درست حسابی نداره که جلو اینا رو بگیره که بی برنامه پیش،میرن
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
خانوم پرستارایی ک فکرمیکنی بچه های کمک بهیارمیخوان جای شماهاروبگیرن اگ شماادعای تحصیلاتتون میشه ماکمک بهیاراهم کمترین مدرکمون مهندسی شیمی هست اگ وظایفتونوخوب فهمیده باشیداینجوری ب جنگ نمیومدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
منم میخاستم برم ثبت نام کنم اما پشیمون شدم.تو رو خدا هرچی که گفتین و نوشتین حقیقت داره؟؟
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
سلام بچه هایکی راهنمایی کنه.الان درحاکجابایدثبتنام کمک پرستاری کرد
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
واقعا مرسی ازشمادوستان که منوآگاه کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
باسلام
هم تزریق بلدم هم بخیه مدرک کاردانی تکنسین داروخانه دارم روزهای شیفت استراحت کارپرستاری م کنم بنظرم پرستاری کار سختی نیست اینقدر سخت می گیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
می خوام جواب پرستارایی روبدم که میگن چهارسال درس خوندیم
منم مثل خیلی هاچهارسال درس خوندم بامعدل19ولی موقع کنکورمشکل پیش اومدفقطشمانبودیدکه چهارسال درس خوندید
وماباشمامشکلی نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
باسلام به دوستان عزیز من خودم خدمه بیمارستان هستم پنج سال پیش به ما گفتند برید مدرک کمک پرستاری را رد کنید تا بیمارستان از شما به عنوان کمک پرستاراستفاده کنه ولی متاسفانه هزینه کردم وقت گذاشتم و رفتم ولی همش دروغ بود فقط کیسه برای جیب مردم دوختند وکسی کاری برای ما نکرد حالا هم که دیگه مدرک۵سال پیش دیگر بدرد نمیخورد
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
سلام دوستان خواهرمن هنرستان بهیاری قبول شده و ثبت نام کرده چون بهش گفتن زود سرکارمیبرنت و از همین الان برات حقوق میریزن میخواستم روشنش کنم چون هم دبیرستان دانشگاه و هم نمونه قبول شده ؟؟؟
یه بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
جم کنین خودتونو بابا والا ما شنیده بودیم پرستارا واسه رضای خدا این همه زحمت میکشنو فلان یه مدرک گرفتین فک کردین کی هستین.چهارتا دارو بهتون یاد دادن زیاد ننازید .اوف نشید ی وقت شما ک لگن نمیزارید زیر مریضا این کمک پرستارای بدبخت میزارن.بد میترسن جاشونم بگیرن.وات د فاز
ی بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
واقعا مسخرس بیای سه میلیون پول بدی بعد بیمارو تمیز کنی هه خنده داره بیخیال بابا کمک پرستاری چیه مگه پرستارا نمیان بگن چرا میخواید جای مارو بگیرید بزارید خودشون مریضارو جاشونو عوض کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
مرسی دوستان ک توجیهم کردین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
پرستارای پر ادعافکرمیکنن دکترن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
سلام . دوستان من میخوام کمک پرستاری ثبت نام کنم اما با حرفا شما پشیمون شدم واقعا کمک پرستاری همون خدمه بیمارستان؟؟
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
پرستارا باید لگن بزارن زیر مریض؟ینی 4سال درس بخونم که لگن جابه جاکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
مارا بزارن سر کار اصلا خدماتی میشیم.حالا ک فعلا شرط استخدام همین مدرک کمک پرستاریه.ولی اگه استخدام بشیم میدونیم با این جماعت فیس و افاده چه کنیم .پرستارارو میگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
متاسفم براتون این پولا خوردن نداره شما ک نوشته بودید کمک پرستاری(بهیاری)حالا شده کمک بهیاری
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
قابل توجه عزیزانی که مدرک کمک بهیاری دارند.شرکت در کلاسهای کمک پرستاری هیچ گونه تاثیری در روند استخدامی و تغییر شرح وظایف آنها نخواهد داشت .چرا که همان مدرک معادل کمکبهیاری بوده است.
لذا عزیزان هزینه بی اثر برای خود ایجاد نکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
والامامان من الان توبیمارستان بستریه هرکاری داره کمک پرستارا انجام میدن ایشالله که استخدام میشین خدایی بنظرمن کمک پرستارابیشترزحمت میکشن ولی پرستارام مسئولیتشون سنگین تره ایشالله که کمک بهیارام مشکلشون حل بشه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
مشخصه فیس و افاده خودتی ک ب پرستارا گیر دادی ،ما پرستارا اینقد سرکوفت از پزشک و بیمار و همراهیاشوت خوردیم ولی تا الان لام تا کام حرفی نزدیم فقط ب خاطر شخصیتمون ،حالا ی جا یکی حرفی زده و شما برداشت بدی کردی هنوز توی کار نیومدی اینقد لوس و افاده هستی ک بخاطر ی حرف یا کاری اتش انتقام گرفتی
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
ما کمک پرستاران بندرعباس دقیقا 1سال داره از اتمام دورمون ميگذره شهریه ها پرداخت شده مدارک ارسال شده اما دوستان جهاد دانشگاهی ميگن جوابی نیامده،،، دوستان در وزارت چه میکنند که ب داد دل ما که خوش ب این مدرک بود نمیرسند
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
برید بابا جمع کنید این همه .. رو همه به یاد گرفتن .. بشن
دریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
سلام دوستان کمک بهیاری تو تهران از۱۵شهریورشروعه ۳۰شهریورم تشکیل کلاسهافقط پنحشنبهاساعت ۲عصرتاهفت هزینه هفتصد اما من شیرازم تماس گرفتم گفتنددیگ کمک به یاری برداشته شده هر شهری برگزارشه زیرنطربهداست نیست بجاش کمک پرستاری هست اونم سال دیگ مشخص میشه دوره یکساله ۹شهریور ۹۶
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
من خودم کمک بهیاری ۴ماهه دارم ۳۰۰ساعته هستش هر بیمارستانی رفتم گفتن استخدام نداریم باید وزارت بهداشت استخدام بزنه بعد بیمارستان خصوصی رفتم گفتن کمک بهیاری یعنی توی خدمات کار می کنی و من قبول کردم یعنی کارت تمییز کردن بیمارستان هستش
Niloo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
سلام من خیلی دنبال این هستم که واسه دوره کمک پرستاری ثبت نام کنم توروخدا راستشو بگید این حرفا راسته باید خدمه بیمارستان شد من با این حرفا دودل شدم هرکی میرونه نظر بده لطفا
Niloo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
سلام من خیلی دنبال این هستم که واسه دوره کمک پرستاری ثبت نام کنم توروخدا راستشو بگید این حرفا راسته باید خدمه بیمارستان شد من با این حرفا دودل شدم هرکی میرونه نظر بده لطفا
پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
سلام دوستان همه نظراتو تقریبا خوندم اگر شرح وظایف کمک پرستاری واقعا اینطور که گفته شد باشه منصرف شدم
کسی درمورد گرفتن دیپلم بهیاری اطلاعی نداره؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
این پولا خوردن نداره اوگی
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
سلام به کل پرسنل بیمارستانها کمک پرستاران قصدندارند جای کسی رابگیرند ضمنا این صندلی به کسی وفانکرد
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
اقا من حدود دو ماهه پول و چک ب مبلغ ۳۶۰۰تومان دادم موسسه اپنای اصفهان ولی کلاسارو برگزار نمیکنن چند باریم رفتم اونجا میگن خودمون تماس میگیریم خدا داند چه خبره و میخوان چیکار کنن
عشق پرستاري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
1
0
ايا كمك پرستاري هم مثل بهيار ها سهميه دارن وقتي كسي كنكور ميده براي پرستاري؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
سلام یک سال که دوره کمک پرستاری رو گذروندم اما هنوز خبری نشده اگر قرار هست که ما استخدام شویم عنوان ما رو لطفا معلوم کنید چرا که ما هم بقدر کافی برای گرفتن مدرک کمک پرستاری هزینه و وقت خود را صرف کرده ایم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
سلام یک سال که دوره کمک پرستاری رو گذروندم اما هنوز خبری نشده اگر قرار هست که ما استخدام شویم عنوان ما رو لطفا معلوم کنید چرا که ما هم بقدر کافی برای گرفتن مدرک کمک پرستاری هزینه و وقت خود را صرف کرده ایم ....
عشق پرستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
سلام یک سال که دوره کمک پرستاری رو گذروندم اما هنوز خبری نشده اگر قرار هست که ما استخدام شویم عنوان ما رو لطفا معلوم کنید چرا که ما هم بقدر کافی برای گرفتن مدرک کمک پرستاری هزینه و وقت خود را صرف کرده ایم ....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
سلام اینجانب دارای مدرک کمک بهیاری و مدرک تحصیلی وسابقه کار در ای سیو و رضایت شغلی آماده به کار می باشم ۰۹۳۰۵۲۰۵۱۷۷
پشت کنکورییی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اقایکی بمن بگه این دوره ی کمک پرستاری هم مثل دوره ی بهیاری برای کنکورسهمیه داره یانه؟؟!!!
حقوقدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
سلام پرستار یعنی لگن گذاشتن .
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
با سلام خدمت همه کمک پرستارای عزیز

بنده لیسانس کامپیوترم و تو رشته های مهندسی بیکارترین قشر رو در اختیار داریم با توجه ب آمار خود دولت
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
با سلام خدمت همه کمک پرستارای عزیز

بنده لیسانس کامپیوترم و تو رشته های مهندسی بیکارترین قشر رو در اختیار داریم با توجه ب آمار خود دولت
کمک پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
سلام به همگی دوستان بنده کمک پرستارم تمام قول هایی که میدن واسه استخدام تو بیمارستان ها دروغه من ۴ سال پیش دوره ام رو گذروندم خیلی از بیمارستان ها رفتم فرم پر کردم خبری نشد بیمارستان ها نیروی زیر ۲۵ سال میگیرن و کاری که تو بیمارستان انجام میدی با کار خدمه فرقی نداره کار تو بیمارستان رو هم فقط با پارتی میتونید داشته باشید پس دوستان عزیز خودتون رو خسته نکنید.
نهال
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
وای خدا چرا اینجوری شده روز اول چیزای دیگه میگفتن پس حالا چی شده تکلیف ما که یکمیلیون و چارصد واریزکردیم چیه ؟
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
سلام
ببخشید اگه استخدام کنن شرط سنی داره؟؟
اگه کسی اطلاع داره بهم بگی خیلی برام مهمه ممنونم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
توروخدایکی اینجابگه این کمک پرستاری اصن قضیش چیشدواقعیته؟ فرمش واقعا مرم رنگه؟اخه گفتن سفیده من واسه ثبت نام رفتم گفتن معرفی ب کارداره گفتن کنارپرستارایینوبایدبه اوناکمک کنین ک'''
ماصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
واقعا دم همه گرم خوب مردم روسرکار گذاشتین
بی انصافا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
همش دروغ کلاهبردار ی
Taraneh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
باسلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان.والا نظرات هموطنای عزیزمونوخوندم چقدربحث وتوهین والاپشیمون شدم کلا.اگه اومدیم ک ی خدمتی به اون دسته عزیزانی ک بیمارهستن انجام بدیم ک فقط خواهشا بخاطرپول جلو نرید یکمم واقعی بفکرشون باشید دوستان کمک پرستاری رو ک خصوصیشم میشه انجام داد حالا بیمارستانم نشد نشد اونجا کلی زحمت داره ویه بیمش ارزش داره امابهتره ک اگه جایی خدمت میکنیم اول خدارودرنظرداشته باشید عزیزان بعد خرجی ک کردیم چیشد چی نشد.اگه خداروزی رسونه ک هیچ شکمی گشنه نمیمونه درس خوندین اینهمه بحث نداره کارکردن ک این بگه من پرستارم بلدم تو کمک بهیاری بلد نیسی نه اینانیس اقاجان یسریاهستن درس خوندن اندازه اونی ک همون دوره رو گذرونده وعملیشویادگرفته توعمل وارد نیس کارخوب توعمل اثبات میشه نه فقط درس خوندن چون یسریاهم با پول مدرک گرفتن واین ملاک واردبودن به حرفشون نمیشه روزتون خوش یاحق همگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
خوب شد نرفتـــــــــــم
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
سلام دوستان بنده دارم کاردانی برق میخونم حالا میخوام درس رو ول کنم برم کمک پرستاری برام فرق نمیکنه کارش چجوریه آیا استخدامی داره ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
سلام بنده با مدرک کمک بهیاری سابقه پنج سال کار دراتاق عمل کلنیک خصوصی رودارم از صدتا تکنسین هم کارم بهتره پرستارا ایقد ادعاشون نشه مگه ازجیبشون میخوان پول بدن که زورشون میاد بذارن مردم به یه نونی برسن
حسن رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
سلام ممنون میشم یکی بهم کاملا اطلاعات کامل بهم بده درمورد کمک پرستاری یک ساله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
منم میخواستم این دوره کمک بهیاری برم.خوب شد نرفتم.به نظرم به جای کمک بهیاری یکم تلاش کنیم پرستاری بخونیم خیلی بهتره
یسرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
راستشو بگیدواقعاداستخدامی نداره و بایدکاره خدمه رو انجام بدیم ؟؟چون من هم دارم دانشگاه درس میخونم وهم میخوام کمک پرستاری شرکت کنم اینجوری خیلی ضررمیکنم
مهلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
خواهشا چیزی نمیدونید حرف نزنین ما پرستارا تو دانشگاه الکی چهار تا درس مزخرف پاس نمیکنیم بریم بشینیم خونه سر چهار سال مدرک کارشناسیمون بیاد از ترم سه مثل ... تو بیمارستان ازمون کار میکشن درسامونم دیگه فقط خودمون میدونیم چقدر سخته یه مشکلی پیش بیاد هیچ کس با بهیار و کمک پرستار کار نداره یقه پرستار و هوشبر ها رو میگیرن دو سال طرح نریم جایی استخدام نمیشیم یا کارشناسی ارشد نمیگیریم اگه قراربود شما با یه سال همه چیو یاد بگیرید که در دانشکده های پرستاری رو باید تخته کنن
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
سلام دوستان خوب شد، که نظرات شما رو خوندم،،،، تازه امروز رفته بودم واسه ثبت نام
ابراهیم رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
من به مردم قول کار میدم و.....وبعد میگم نشد دیگه خخخخخخخخ
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
خدا ازشون نگذره ,من خودم تو استخدامی اوا سلامت قبولم شدم,اما میگن مدرک کمک بهیاری قبول نمیکنیم ,کمک پرستاری میخوایم, ......:-\شما قضاوت کنین
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
سلام چرادیگه جهاددانشگاهی کلاس کمک پرستاری رونمیزاره بایدبریم موسسه ها که 6میلیون میگیرن ثبت نام بکنیم تامدرک کمک پرستاری بگیریم و اقعاانصافه شایدیکی 6میلیون نداشته باشه مثل من اون وقت بایدچیکاربکنم
Shirin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
سلام دوستان...روزتون بخير
من ميخوام دوره يكساله كمك بهياري برم....ممنون ميشم از كسايي ك رفتن كمكم كنن،واقعا اين دوره خوب نيس!!؟
و اما دوره هايي هست ك سه چهار ماهه برگزار ميشه،نظرتون راجع به اونا چيه!!
لطفا اگه ميشه كمكم كنيد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
من چهارسال پیش دوره ی سه ماهه ی کمک پرستاری رو با ۵۰۰ هزارتومن هزینه گذروندم ،هنوزم که هنوزه نتونستم کارپیدا کنم ،بماند که هنوز نفهمیدم کمک پرستارم ،یا بهیار یا کمک بهیار ،هر کی یچیز میگه ،خودشونم نمیدونن چیکاردارن میکنن فقط میخان پول بتیغن ،بخدا الان قشر ضغیف حامعه فقیر بحساب نمیاد ،اتفاقا برعکس قصر پولدار جامعه فقیرترن چون از هر راهی پول مردمو میتیغن،هم مالی فقیرن هم فکری ...
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
1
میخواستم شرکت کنم کلاسهاش با توجه به نظریاتی ک شنیدم پشیمون شذم :|
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام من تازه برای کمک پرستاری ثبت نام کردم.اگه واقعا بدرد نمیخوره اطلاع بدید الکی یه سال از عمرمو هدر ندم.3600 پولو نریزم تو چاه؟
خواهشا یکی جواب بده.اگه بعد گذروندن یک سال میتونم برم سرکار که ادامه بدم.
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
سلام منم دارم دوره کمک پرستاری میگزرونم ایشالله ک بریم سرکار بنظرم همه چیز بستگی به پارتی داره...تمام
پاسخ ها
حمزه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
سلام دوست عزیز من خودم یک ساله تموم کردم اما بیکارم اگه پارتی داری برو وگرنه الکی وقتتو نگذروند
زهرا خانم
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
سلام توروخدا نامزد من اين همه تلاش كرده درس خونده وقت گذاشته هزينه كرده پرستاري تموم كرده الان كه چهارساله بيمارستان كار ميكنه چن بار امتحان استخدامش اومد ولي قبول نشد خيليم درس ميخونه ولي كاري عمليش خيلي قويه ديگه گاهي تو بيمارستان دكترا بعضي كار از دستشون بر نمياد ميدن به اين حالا انصاف نيس كه طرحش تموم ميشه بيكار بمونه واقعا هم همه تعريفش ميكنن تو بيمارستان تو دقيق بودن كارش توروخدا امتحان پرستاري رو زود زود بذارين تا نامزدم استخدام شه لاقل شركتي يا قراردادي بشه نميخوام نزديك عروسي كه تابستونه بيكار شه
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
عجب شانس اوردم نرقتم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
ثبت نام کم پرستاری کی شروع میشه اطلاع رسانی کنین
sogand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
بسم تعالی این جانب دختری 22 ساله دو ماهه دنبال کار میگردم هر جا رفتم پیشنهاد دوستی به من دادن هر جا رفتم تو سرم زدن همه هم....
.خدا شاهده خدا بالا سره چقدر پول قرض گرفتم چقدر وقت گذاشتم واسه ی اینکه چشم عوضیای این دوره جلو چشم نباشه دست نامحرم و آدمای هوس باز بهم نخوره که این مدرک و بگیرم و برم یه جایی کار کنم که دست کسی بهم نرسه و پول حلال دربیارم ولی منکه پدر و مادر ندارم کس و کاری ندارم روی صحبتم با اونیه که نشسته اون بالا داره همه چی و میبینه و همه چی و میشنوه نه با اونایی که پول و خوردن و من و اینطوری آواره کردن...خدایا کمکمون کن فقط همین دیگه هیچی ندارم فقط یه تن دارم نمیخوام تنم و ارزونی کنم خدایا خودت کمکم کن
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
مضخرف...والا‌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
خود مسئولين نظام پزشكي وپرستاري
كدومتون حاضر ميشيد مريض خودتون رو چه نوزاد باشه
يا كودك يا عزيزانتون رو زير دست اينها بندازيد
فرانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
هوووی پرستارا
من دکترا ای تی ام بهیاری گرفتم دارم پرستاری حالا میخونم
کم بخودتون بنازید ... بینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
من خواستم ثبت نام کنم پشیمان شدم بنده لیسانس برنامه نویسی دارم میرم کارگری میکنم ولی واسه کمک بهیاری نمیرم مرسی نظرتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
تورو خدا این دوره رو نرین بخدا فقط مثل منو خواهرمو داداشم پول هدر میدین خدا ...ماچه خانواده ی ساده ای بودیم سه نفر ثبت نام کردیم سه تا مدرک به درد نخور.من ک طلامو فروختم.خدا باعثو بانیشو نابود کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
تورو خدا این دوره رو نرین بخدا فقط مثل منو خواهرمو داداشم پول هدر میدین خدا .... ماچه خانواده ی ساده ای بودیم سه نفر ثبت نام کردیم سه تا مدرک به درد نخور.من ک طلامو فروختم.خدا باعثو بانیشو نابود کنه
حدیث
|
Netherlands
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
بچه ها تروخدا شمارو جون مادراتون قسم میدم واقعیتو بگین من میخواستم ثبت نام کنم ولی با این چیزایی که خوندم نمیدونم چیکار کنم من واسه هزار هزارتومانش دارم حمالی میکنم تا بتونم پول ثبت نامشو جور کنم واقعا بعد گرفتن مدرک کار نیس؟
امیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان سلام
موسسه دارالفنون سلامت داره مدرک کمک بهیاری میده با هشتصد و شصت هزار تومن دوره ی حدود4 یا 5 ماهه نظرتون چیه خوبه یا نه ؟ زیر نظر وزارت بهداشت هست یا نه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بیچاره ها ازکارخبری نیس من خودم الان 18 ماهه دنبال کارم ولی از کارکمک پرستاری خبری نیس این دوره ها را هم گذاشتن پول بخورن حیف پولاتون بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بیچاره ها ازکارخبری نیس من خودم الان 18 ماهه دنبال کارم ولی از کارکمک پرستاری خبری نیس این دوره ها را هم گذاشتن پول بخورن حیف پولاتون بیاد
foro
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
خوب شد ثیت نام نکرد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
دوره کمک پرستاری در تهرانم هس؟؟؟؟
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
الهی تو گلوتون گیر کنه حروم خورها
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
اقایون خانومها کدوم شغل تضمینی هست که بعضیا فکرکردن با گرفتن یه مدرک یه ساله شغلشون تضمینیه تازه کمک پرستاری شغل درست و حسابی هم نیس که همون خدمه بدون تزریقه، اگر حالتون بد نمیشه از انواع بیمار با بیماریهای ناشناخته برید ثبت نام کنید و منتظر باشید زنگ بزنن بگن عزیزم بفرما بیمارستان فلان
مگه تعداد کمه ایییییییین همه ادم دارن دوره میگذرونن
واقعا جای تعجبه که هنوووووز بعضیا کلک این دوره هارو نمیفهمن
یادتون باشه هروقت سازمانی ازمون استخدامی گذاشت بدون بودجه کم اورده و با پول ثبت نام کننده ها جیبشو پر میکنه و درنهایت اون افرادیکه ازقبل مشخص بودن میان سرکار
هیچکس دلش به حال کسی نسوخته و گربه محض رضای خدا موش نمیگیره
کمی عاقلانه عمل کنید
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
سلام دوستان کسی از حقوق ومزایا ، امنیت شغلی، نحوه جذب واستخدام و ساعات کاری کمک پرستاری اطلاعی نداره؟
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
باسلام مرسی از راهنمایی هاتون من میخواستم ثبت نام کنم ولی انگار ی نوع پول خوریه ادم اینقد وقت بذار هزینه کنه ب چ امیدی؟خدا خیرشون نده
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
من میخوام برم ثبت نام کنم دوره کمک پرستاری اصفهان موسسه آپناه تورخدا بگید اعتبار داره؟وکمک پرستار چه کارهایی باید انجام بده واستخدامی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
سلام چند سال سابقه کار دارم و متأسفم برای خودم که وقت و هزینه گذاشتم پای مدرک کمک بهیاری یا همون خدمات ویژه که امسال شد
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
من خودم خیلی ساله از پدرم در منزل پرستاری میکنم . هیچ پرستاری هم ب اندازه من تجربه نداره اخه زیاد باشون سروکار دارم تو بیمارستان که میرم. دنبال کار بودم که دوستان پیشنهاد این دوره رو دادن . حالا بخاطر این مریض جابجا کردن برم دوره ببینم اخه
ایرانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
سلام .من سال ۹۴ مدرک کمک یرستاری گرفتم با معدل ۱۹ .کار که پیدا نشد هیچ اصلاذاین مدرک رارقبول ندارن .رفتم واسه کار میگن باید کمک پرستار یکساله بشید .خواهرانه میگم اصلا دنبالش نرید اینا واسه پول این کارا میکنن بعدشم دیگه جوابتونو نمیدن لطفا جیبشونو پر نکنید گول این تبلیغاتشونو نخورید
نجمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
مرسی از نظراتون منصرف شدم
mahla
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
سلام من دوهفته ای می شه که برای دوره یکساله کمک پرستاری ثبت نام کردم هزینه دوره اش 3500هست که فعلا 800پیش پرداخت 70برای کتاب 70برای لباس گرفتن بهمون گفتن زیرنظر پرستار یه سری کارهارومی تونیم انجام بدیم ولی از جهاد دانشگاهی سوال کردم جدای ازاینکه هزینه اش 500بود گفتن نمی خوایم گولت بزنیم توسرفصل دروس تون تعویض لباس بیمارجابه جایی لگن گذاری استحمام وغذا دادن به بیمارهست ولی اموزشگاهی که ثبت نام کردم اونجا استاد می گه نه این طوری نیست خیلی ها ازمون ااستخدامی دادن قبول شدن الانم بیمارستان سرکارهستن حتی بعضی کاراموزهامون دانپزشکی پاتولوژی و... می خونن اومدن شرکت کردن اما نظرات تونوخوندم پشیمون شدم از شرکت تودوره کمک پرستاری
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
اکثر نظرارو خوندم .هم جامعه پرستاری هم کمک پرستار ها.ولی واقعیت اینه کسی با 4 میلیون که هیچی با 40 میلیون نمیشه علم و دانش و خرید.بستگی به سعی و تلاش خود طرف داره اگه بخاد از کمک پرستاری به سرپرست پرستاری هم میرسه.اونایی هم که میگن ارشد داریم لیسانس داریم خب اگه میتونستن کنکور تجربی میدادن.اون موقع میدیدن قبول میشدن یا نه.اون پرستاری هم که گفت کمک پرستاری فقط حموم کردن مریضاس باید بگم آدم ذاتش باید درست باشه چه تو شهرداری کار کنه چه دکتر باشه کارش خدمت به مردمه وگرنه اگه مردمی نباشن دکترشم بی پول میشه.خودمم کمک پرستارم امیدتونو از دست ندین.بهترین کار کمک به خلق خداست.زندگیمونم کم و زیاد میگذره .قانع باشید و خوشحال ... هرچند تو این گرونی سخته...
کمک پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
سلام دوستان من دوره کمک پرستاری گذروندم پیام به انایی که هنوز شروع نکردن این یک واقعیت هست کار تون با کمک بهیار دوره سه ماه هیچ فرقی نمیکنه.شرایط سنی هم اکثر جاها ۲۵سال من قبلش تحقیق کردم ولی فک میکردم که شاید به این بدی که میگن نباشه ولی واقعیت همینه
Sanaz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
هیچ جا مثل دوره کمک پرستاری تحقیر نشدیم
هر کاری که کار خدمه هستش و از جون ما کشیدن .
روز اول با احترام و اونقد خوب برات تعریف میکنن که صبر نداری کلاس شروع شه.همین که پول و تسویه کردی و تموم شد شروع میشه اون روی... .خدا ازشون نگزره
من فقط برا این که یه کار داشته باشم دراینده رفتم کمک پرستاری.اگه میدونستیم کارمون خدمه ای هست عمرا پول میدادم .نزدیک ۸میلیون هزینه کردیم برا هیچ و پوچ
فقط نمیدونم قصدشون چی بود که خدا ازشون نگزره ان شااالله.
من ۲۵سالمه روم نمیشه برم بیمارستان برا کاراموزی
و جلو مریض و پرستارا کارای خدمه رو بکنم .
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
سلام.دوستان من میخوام دوره سه ماهه که بیمارستان انزلی میخواد برگزاری کنه ثبت نام کنم مدرکش واسه استخدام به درد میخوره یا نه ممنونم راهنمایی کنید.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
سلام عزیزان کارگر و خدماتی زحمت کش و شریفی که میخوان با یه دوره ابکی پولکی یه ساله جای یه پرستار بدبخته که زمان مدرسه شاگرد اول بوده و مغزش مثل ساعت کار میکنه و کلی درست خونده تا تو کنکور رتبه خوب بیاره پرستاری قبول شه و تو دانشگاه 4 تا 5 سال شبنه روز درست خونده و بعد هم دو سال طرح گزرونده تا بشه پرستار و جون مردم رو نجات بده بگیرید و با پارتی و سهمیه جانباز استخدام شید و با جون مردم بازی کنید
بدانید که راهتون اشتباهه و مسوللین خیلی باید احمق باشن که به شماها حتی اجازه بدن یه تزریق ساده انجام بدین
همه جای دنیا خدمه بیمارستان دوره اموزشی کمک های اولیه و تزریقات اولیه برای مواقع ضروری رو میبینن دلیل نمیشه که اسمشونو بزارن پرستار و با روپوش سفید و گوشی برا خودشون قدم بزنن
اگه بخوایم انسانی قصاوت کنیم حتی باید پرستاری و پزشکی دانشگاه ازاد هم ورداشته شه چون دانشگاه ازاد خیلی شهرای دور افتاده واقعا با درصدای پایین میشه تو کنکور قبول شد و پرستار مورد نظر سطح علمی پایینی داره یعنی مغزش ضعیفه و با جون مردم بازی میکنه
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
سلام تکرو خدا یکی بهم بگه برای وارد شدن به رشته بهیاری باید چیکارکنم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
سلام به همگی دوستان عزیزم .
همه دوستان کمک پرستار و پرستار کنار هم مشغول به کار هستن و اصلا تو این حیطه کاری فقط وجدان مهمه من خودم ۱۴ سال تو شغل کمک پرستاری مشغول هستم و تقریبا با تجربه به اندازه یک پرستار میدونم تو بیمارستانی که من مشغولم علاوه بر عوض کردن ملافه و غیره گرفتن علایم حیاتی کمک در رگ گیری پانسمان گاواژ و خیلی کارهای ریز که همه پرستارهای عزیز میدونن به عهده ما هست و من خودم بنوبه خودم خیلی اموزشهای کوچک و گاها بزرگ تو خطای پرستاری به پرستاران عزیز تازه ورود به بیمارستان رو دادم ما محیطی گرم داریم و همه کنار هم کار میکنیم چون بدون هم کار بینار تو گردش نیست یک پرستار عزیز میدونه که تو ترمهای ابتدایی تحصیلش نطافت و جابجایی بیمار هم بهشون اموزش داده شده و باید بدونه در موارد حاد و اورژانسی در کنار بیمار مسئله سطح سواد و شغل مطرح نیست و گاهی حتما برای یه تعداد از عزیزان پرستار پیش اومده بخاطر جون بیمار بیشتر از وظایف خودش کار کرده پس تو این رشته وجدان مهمه و در کتار هم بودن این زنجیره باید حفظ بشه و همه شرح وظایف هم رو میدونن و احترام متقابل دوستان عزیزی که دوست دارید کمک پرستاری رو ادامه بدید من عاشق کارم هستم و تو این مدت با عشق کنار همکاران دیگه به بیماران خدمت کردیم موفق و پایدار باشید
فقط خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
توی دوره جدیدی که واسه کمک پرستاری قراره برگزار بشه به کارآموز ها تزریقات آموزش داده نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
کمک بهیار فکر کردی چیزی از کمک بهیاری نمی دونم کار خدماتی کسی که انجام داده برا ش اسونه وان کسی که کارخدماتی انجام نداده یه خورده براش مشکله پس درهر هال کار خدماتی خوبه
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
با سلام خدمت همه .من به عنوان کمک پرستار تو بیمارستان مشغولم .اولا که واقعا ظلم شد در حق این دوستان .درست کمک پرستار نمیخاد جای پرستار رو بگیره ولی به هرحال مارو به عنوان بهیار میخواستن جذب کنند وشرح وظایفمون با الان فرق میکرد .وظایفی که الان دارن میگن بدون آموزش هم میشه انجام داد آخه لگن دادن به مریض دیگه یکسال آموزش نمیخاد .حرف من این کمک پرستار یعنی کسی که تو امورات پرستاری به پرستار کمک میده حالا هر چی باشه ولی وظایف الان ما میشه گفت کمک خدمات تا کمک پرستار.وزارت بهداشت باید این وظایف رو تغییر بده .اسم کمک پرستار مشخص این وظایف پرستار نیست که ما کمکش باشیم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
سلام منم واقعا از این طرح معترضم که یه کمک پرستار بخواد تحصیلات دانشگاهی هم ادامه بده و پرستار بشه یعنی دوره علوم تجربی دبیرستان و کنکور و رتبه خوب کشک پس همه از طریق هنرستان میتونن به پرستاری هم برسن ابن عادلانه نیست درس، زیست تجربی خودش یه تخصص خوبیه برای سابقه رشته های پزشکی و بنظرم پرستاری فقط از طریق رشته علوم تجربی باید محقق بشه تا در حق پرستارانی که از دانشگاههای خوب و رشته تجربی فارغ التحصیل میشن اجحاف نشه و افراد باسواد برای مردم خدمت کنن چون مهمترین شغلی‌ست که با جان مردم بازی میشه چه بسا برخی بیمارستان‌ها که پرستارهای که از طریق بهیاری یا دانشگاه آزاد با پارتی وارد این حیطه شده اند و در بیمارستان با جان بیماران بازی کرده اند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: