کد خبر: ۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۴ - 2016January 14
شفا آنلاین>سلامت>چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی روز پنجشنبه با حضور جمع کثیری از فیزیوتراپیست های سراسر کشور در هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیامک بشر دوست تجلی دبیر علمی چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی در افتتاحیه این مراسم، گفت: این سمینار با هدف ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران و به روز کردن دانش فیزیوتراپیست ها و ارتقاء رشته فیزیوتراپی و آشنایی با روش های نوین الکتروتراپی و تبادل اطلاعات بین همکاران برای کسب بهترین نتایج از دیگر اهداف این سمیناراست .

وی، محورهای مهم در این سمینار را کاربرد روش های درمانی الکتروتراپی در ضایعاتی که به دنبال بیماری ها و آسیب های مختلف از جمله مواردی چون آسیب های ورزشی، ضایعات ارتوپدی، بیماری های زنان و زایمان، مغز و اعصاب، بیماری های پوست، رماتیسم و همچنین در بیماران بستری ایجاد می شود، عنوان کرد.

بشر دوست، الکتروتراپی را به عنوان پایه درمانی رشته فیزیوتراپی عنوان کرد و  گفت: الکتروتراپی برای بهبودی و درمان بسیاری از بیماری ها و کمک به کاهش درد، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران و همچنین کمک به روند بهبودی در بیماران بستری نقش داشته و باعث کاهش درد و کمک به تسریع و زودتر ترخیص شدن بیمار و همچنین باعث کاهش هزینه های بستری می شود .

دبیر علمی چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی اظهار داشت : تعدا ۵۸ مقاله به دبیرخانه این سمینار رسید که توسط برد علمی سمینار مورد بررسی قرار گرفت که ۳۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۸ مقاله به صورت پوستر انتخاب شد. همچین این سمینار دارای ۴ پانل با موضوعات دکترای حرفه ای الکتروتراپی مبتنی بر شواهد و مطالعات سیستمیک، لیزرهای کم توان و پرتوان و الکتروپانچر است. 

وی در پایان یادآور شد: این سمینار تا روز جمعه ۲۵ دی ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: