کد خبر: ۹۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 10
در مراسم کلنگ زنی بیمارستان عنوان شد؛
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>وزیر بهداشت در واکنش به اعتراض برخی شهروندان برای ساخت بیمارستان سوانح سوختگی، از نایب رئیس شورای شهر تهران خواست موضوع را بررسی کند.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر سید حسن هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۸۰ تخته‌خوابی تخصصی سوانح سوختگی موقوفه عمیدی نوری در پاسخ به اعتراض مردم مبنی بر اینکه نباید اینجا بیمارستان شود، گفت: ما ۲۵ هزار مورد سوختگی در سال داریم و نیازمند ۲ هزار تخت و ۴۰۰ آی سی یو هستیم، در حالیکه هم‌اکنون ۸۷۰ تخت و ۱۰۰ تخت آی سی یو در کشور وجود دارد که در دو سال گذشته ساخته شده است و باید گفت که واقعا بیماران سوانح سوختگی مظلوم هستند.

وی افزود: بخش خصوصی هرگز در این مورد سرمایه‌گذاری نمی‌کند و بخش دولتی هم برایش نمی‌صرفد، در حالیکه ما کودکان حادثه شین‌آباد را داریم که ۲۰ بار عمل شده‌اند.

وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در حوزه سلامت کمتر عزم جدی دیده شده و سیاستمداران و مجلس و دولت اقداماتی انجام داده‌اند، اما کافی نیست و بهتر است بعد از ۳۵ سال مشکل اساسی سلامت حل شود.

وی افزود: هنگامی که وارد شدم تعدادی از شهروندان برای ساخت این بیمارستان اعتراض داشتند و اگر می‌دانستم مردم ناراضی هستند جلسه هیئت دولت را ترک نمی‌کردم و نمی‌آمدم. از آقای طلایی درخواست دارم به عنوان نماینده شورای شهر تهران موضوع را بررسی کنند و آنچه حکم و قانون می‌گوید، انجام شود.

بعد از این اظهارات، مردم برای وزیر بهداشت کف زدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: