کد خبر: ۹۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 2016January 09
شفا آنلاین>سلامت>با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد در استان بوشهر منعقد شد.

به گزارش شفا آنلاین، تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت در استان بوشهر میان معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار بوشهر منعقد شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت در استان بوشهر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه درراستای همکاری‌های دو جانبه برای توسعه فرهنگ سلامت منعقد شد، اظهار داشت: توسعه فرهنگ سلامت در بین آحاد جامعه و توسعه تشکل‌های بهداشتی، درمانی و مردم نهاد و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

دکتر علی اکبر سیاری بیان کرد: در اجرای مفاد این تفاهم‌نامه پایگاه‌های بهداشتی در سطح استان بوشهر بازسازی، بهسازی و تجهیز می‌شوند که نقش مهمی در توسعه سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هم با بیان اینکه تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت بین استانداری بوشهر و وزارت بهداشت منعقد شد، افزود: در اجرای مفاد این تفاهم‌نامه اعتبارات مورد نیاز نوسازی، احداث و تعمیرات خانه‌های بهداشت با مشارکت دو جانبه تامین می‌شود.

دکتر علیرضا رئیسی، تامین اعتبارات طرح‌های بهداشت دهان ودندان و قلب سالم را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه دانست و افزود: مشارکت در تامین و گسترش فضاهای آموزشی مرکز مراقبت‌های اولیه سلامت با تامین اراضی و زیرساخت‌های لازم از دیگر طرح‌های انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت است.

وی افزود: طرح‌های این تفاهم‌نامه در مدت دو سال با برآورد اعتبار 800 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

برچسب ها: فرهنگ ، سلامت ، آموزش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: