کد خبر: ۹۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۴ - 2016January 07
شفا آنلاین>سلامت> بسیاری از تازه‌مادران چند ماه پس از بچه‌دار شدن ریزش موی عمده‌ای را تجربه می‌کنند. این پدیده طبیعی است و یک ریزش موی حقیقی نیست و ناشی از افت میزان‌ استروژن در بدن زنان پس از زایمان است.
به گزارش شفا آنلاین،خبر خوب این است که این ریزش موی شدید پدیده‌ای گذرا است و درمان خاصی لازم ندارد. اغلب زنان در نخستین سالگرد تولد فرزندشان دوباره موهای خود را بازمی‌یابند. بسیاری از زنان حتی ممکن است زودتر میزان طبیعی موهایشان را به دست آورند.

استفاده از شامپوها و حجم‌دهنده‌ها: متخصصان پوست این نکات و احتیاطات را در این مورد مطرح می‌کنند:
        از شامپوهای حجم‌دهنده استفاده کنید. این شامپوها حاوی موادی مانند پروتئین هستند که موها را می‌پوشانند و ظاهر موها را پرتر نشان می‌دهند.

        از هر شامپویی که برچسب «شامپوی حالت‌دهنده یا کاندیشنر» دارد، پرهیز کنید. این شامپوها حاوی کاندیشنرهای سنگینی هستند که می‌توانند موها را به پایین خمیده کنند و ظاهر آن را کم‌پشت جلوه دهند.

از کاندیشنرهایی استفاده کنید که مخصوص موهای ظریف هستند. این کاندیشنرها حاوی فرمول‌های سبک‌تری هستند و باعث خم شدن موها به پایین نمی‌شوند.

کاندیشنرها را فقط در انتهای موها به کار برید. به کار بردن آن روی پوست سر و تمام طول موها باعث خم شدن موها می‌شود.

از کاندیشنرهایی که برچسب «کاندیشنرهای شدید» (intensive) دارند، خودداری کنید. این کاندیشنرها بیش‌ازحد سنگین هستند.

        استفاده از آرایش موی جدید: برخی از آرایش‌های مو ممکن است باعث شوند موها پرپشت‌تر به نظر رسند. یک آرایشگر باتجربه می‌تواند به شما بگوید کدام مدل برای شما بهتر است. HealthDay
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: