کد خبر: ۹۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 2015December 31
شفا آنلاین>سلامت>پدر سنگین وزن با راه اندازی وبلاگ اختصاصی خوراکی‌های سالم موفق شد در مدت 2 سال، 82 کیلوگرم وزن کم کند. .
 به گزارش شفا آنلاین،بیلی اسمیت 50 ساله که به علت مصرف مواد غذایی پرچرب و با کالری بالا در ماه‌های گذشته به وزن 204 کیلوگرم رسیده بود ، تصمیم گرفت با کمک پسرش وبلاگ مواد غذایی سالم و کم‌چرب را راه‌اندازی کند و در فیس بوک شخصی خودش این سایت را تبلیغ کند و به گفته خودش هدف بعدی او رسیدن به وزن 70 کیلوگرم است.

 بیلی اسمیت می گوید ، کانال اجتماعی ویژه طبخ مواد غذایی سالم هم راه اندازی کرده‌ام که بیشتر از 1500 عضو دارد و اعضا نکات جالبی را در خصوص رسیدن به وزن ایده آل در آن مطرح می‌کنند‌.

 در واقع به کمک کاربران است که موفق شده‌ام وزن کم کنم و متوجه شدم بدون مصرف مواد غذایی پرچرب و فست فودها هم می شود روز را گذراند و زندگی کرد. وی ادامه می دهد نزدیک به دو سال پیش پزشکان به من هشدار دادند در صورتی که سبک زندگی ام را تغییر ندهم و روش سالم‌و متنوعی را در پیش نگیرم، احتمال حمله قلبی و حتی مرگ در سال‌های آینده برایم  وجود دارد .

کارول همسر 52 ساله  بیلی می گوید ، وقتی متوجه تصمیم شوهرم شدم ، متعجب بودم و تردید داشتم که آیا واقعاً او می تواند چنین راهی را به سلامت طی کند. رژیم گرفتن برای بیلی کار آسانی نبود، اما همچنان که می‌بینید او اکنون سالم است و موفق شده وزن کم کند. بیلی می گوید، این تغییر شیوه زندگی، مسیر جدیدی را پیش‌رویم قرار داده است.

من و کارول نزدیک به 20 سال است که باهم زندگی می کنیم و هیچ وقت به اندازه این روزها احساس غرور و اعتماد به نفس در زندگی ام نداشتم. وقتی پزشکان به من گفتند که دو سال بیشتر فرصت برای زندگی ندارم و مرگ در چند قدمی من پرسه می‌زند تصمیم گرفتم ، این بار سکان اراده را در دست بگیرم و از درد کمر و زانو و فشار خون بالا برای همیشه خلاص شوم.دنیا پرتو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار