کد خبر: ۹۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015December 27
شفا آنلاین>اجتماعی>کمیته امداد امام خمینی ( ره) اعلام کرد: مددجویان این نهاد از پرداخت حق الوکاله تا 2 سال معاف می شوند.
به گزارش شفا آنلاین، معافیت یاد شده از مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه به شمار می آید؛ ضمن اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه به مدت دو سال است که در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.
بر اساس این گزارش، تفاهم نامه مورد نظر با هدف تسهیل در احقاق و معاضدت حقوقی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به امضای منصور قمشه، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد و عبدالرضا مومنی، رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه رسید.
مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه دراین تفاهم نامه به ارائه خدمات کارشناسی معاضدتی قضایی وکلا و خدمات کارشناسی در مناطق محروم و یا دارای مددجوی فراوان به شکل معافیت از حق الوکاله و حق مشاوره به شکل تخفیف و کاهش تعرفه در خصوص هزینه های کارشناسی متعهد شده است.
براساس این تفاهم نامه، اطلاع رسانی به مددجویان تحت پوشش جهت بهره مندی از معافیت ها و معرفی مددجویان تحت حمایت به مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه از تعهدات کمیته امداد است. همچنین هر مددجو می تواند یک بار درسال با تخفیف 50 درصد از خدمات معافیت و مشاوره قوه قضاییه استفاده کند.
براساس تفاهم نامه مورد نظر به ازای معرفی هر10مددجویی که از سوی کمیته امداد به مرکز امور مشاوران حقوقی، یک مددجو از خدمات کارشناسی قوه قضائیه به صورت کامل بهره مند می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: