کد خبر: ۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015December 26
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از راه اندازی 70 بانک امانات و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، فرح ناز رافع ضمن تشریح اقدامات ویژه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر طی یک سال گذشته گفت: بانک امانات و تجهیزات پزشکی در 70 شعبه جمعیت هلال احمر در سراسر کشور راه اندازی شد و افراد می توانند با مراجعه به این شعب، نسبت به تهیه تجهیزات پزشکی اقدام کنند.
وی به برگزاری کمپین منادیان سلامت اشاره و افزود: این طرح برای نخستین بار بمنظور برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان داوطلب جمعیت هلال احمر برگزار شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این طرح مربیان آموزش دیده جمعیت هلال احمر کشور در استان گلستان دوره های تخصصی لازم را گذراندند، گفت: در این طرح مربیان آموزش دیده هلال احمر با مراجعه به نقاط مختلف کشور آموزش های لازم را درباره پیشگیری از سرطان های شایع به خصوص سرطان های سینه و رحم به هموطنان ارائه می کنند.
به گفته وی، فاز نخست طرح منادیان سلامت در کشور اجرا شد و فازهای بعدی آن نیز در سال های آتی در سراسر کشور بخصوص در مناطق محروم به اجرا درخواهد آمد.

** شناسایی افراد کم برخوردار توسط مربیان مددکار
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درمورد اجرای طرح تربیت مربیان مددکار گفت: تربیت مربی مددکار بمنظور شناسایی افراد نیازمند به کمک، در مناطق محروم در دستور کار قرار گرفت و این طرح برای نخستین بار در سراسر کشور اجرا شد.
وی تاکید کرد: البته در شرایط اضطراری و در زمان وقوع حوادث نیز مربیان مددکار جمعیت هلال احمر با حمایت های روانی و ارائه خدمات از آسیب دیدگان حمایت می کنند.

** راه اندازی باشگاه رفاهی برای داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر
رافع با تاکید بر اینکه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برنامه های خاصی بمنظور حمایت از داوطلبان خود دارد، افزود: افرادی که عضو باشگاه داوطلبان هلال احمر شوند، می توانند از تخفیفات ویژه در خدمات بیمه ای، گردشگری، لیزینگ، تسهیلات مسکن و خرید کالا استفاده کنند.
وی یادآور شد: افراد می توانند از طریق آدرس اینترنتی www.vorcs.ir نسبت به عضویت در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و استفاده از این تسهیلات، اقدام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: