کد خبر: ۹۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015December 26
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در سومین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و با حضور در شهرستان سراوان، از پروژه در حال ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بازدید کرد و بر تسریع ساخت این بیمارستان که بنا است تا سال 96 به پایان برسد، تأکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن هاشمی همچنین اظهار داشت: تجهیزات و امکانات این بیمارستان بلافاصله پس از ساخت، توسط وزارت بهداشت تأمین خواهد شد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

ساخت این بیمارستان 5 طبقه از سال 89 آغاز شده و تا سال گذشته تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در 7 ماه اخیر حدود 20 درصد دیگر پیشرفت فیزیکی داشته و تا 218 تخت نیز قابلیت ارتقا دارد و دارای بخش هایی مانند اورژانس، جراحی، رادیولوژی، زنان و زایمان، بستری و دیالیز است که 7 اتاق عمل عمومی، 2 اتاق عمل در بخش زنان و زایمان و 1 اتاق عمل واقع در اورژانس در آن تعبیه شده است.


براساس این گزارش وزیر بهداشت همچنین از طرح توسعه بیمارستان سینا شهرستان سراوان بازدید کرد.

در بیمارستان سینا بلوک های زایمانی با اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد تومان، توسعه اورژانس با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 700 میلون تومان و کلینیک های ویژه در حال ساخت هستند.

بیمارستان سینا شهرستان سراوان قدمت 45 ساله دارد و وزیر بهداشت نیز بر ضرورت ارتقای کیفیت هتلینگ در این بیمارستان تأکید و از اقدامات صورت گرفته در آن ابراز خرسندی کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: