کد خبر: ۹۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015December 26
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شواهد نشان می دهد عده ای می خواهند با بزرگنمایی برخی مسایل و سیاه نمایی های مختلف فضارا برعلیه جامعه پزشکی متشنج کنند.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اشاره به اخبارمربوط به ماجرای تصادف یک زن در میدان فاطمی تهران اظهارکرد: تا جایی که من اطلاع دارم پس از انتقال بیمار به بیمارستان تمام اقدام های لازم انجام شده وهیچ قصوری هم دراین باره صورت نگرفته است.

وی ادمه داد: با این تفاسیر به نظر می آید عده ای می خواهند فضای جامعه را با جوسازی های کاذب برعلیه پزشکان متشنج کنند.حال آنکه درنهایت مردم بازنده اصلی این اتفاق ها خواهند بود.
نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک انتخابات است و همیشه مسائل سیاسی خاصی هم در کشور بوده و خواهد بود.اما رسانه ها باید توجه داشته باشند که کشورنیازبه آرامش دارد. از طرفی دیگر طرح تحول سلامت هم در حال اجراست و مردم و به خصوص اقشارکم درآمد از خدمات ارایه شده در بیمارستان های دولتی راضی اند .بنابراین عده ای بدشان نمی آید که درباره مسائل دیگری حاشیه سازی کنند و به خدمات ملی وبسیار مهم که ازسوی دولت ومجلس دربخش سلامت عمومی ارایه می شود صدمه بزنند.

وی خاطرنشان کرد:درعین حال از همکاران جامعه پزشکی می خواهیم تا حداکثر مراقبت را داشته باشند و اخلاق پزشکی و مسائل حکیم باشی گذشته های نه چندان دور را رعایت کنند. البته بدون شک اکثریت جامعه پزشکی وشاغلان این حرفه مقدس به همین شکل هستند؛ اما نباید فراموش کرد که متخلف در هر صنفی وجود دارد پس همه را نباید بایک چوب زد.

شهریاری اذعان کرد: در جامعه پزشکی هم درصد بسیار ناچیزی تخلف وجود دارد که با آنها دردادسراها؛ نظام پزشکی و وزارت بهداشت برخورد می شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: انتشار چنین اخباری بدون شک موجب نگرانی مردم می شود؛ سلب اعتماد از جامعه پزشکی نیز در نهایت به ضرر مردم تمام می شود؛ کسانی که چنین کارهایی می کنند اگر دلشان برای مردم می سوزد به آنها توصیه می کنم از این کارها دست بردارند و اگر مسائل، شکایت یا نگرانی هایی دارند آنها را از طریق مراجع قضایی و البته بدون فضاسازی پیگیری کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: