کد خبر: ۹۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 20
شفا آنلاین>سلامت>جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تولید یک الگوی کار جدید در مجموعه بهداشت و درمان سپاه خبر داد و گفت: در بخش سیستم ها و تجهیزات امداد و درمان، نمونه های جدید بکارگیری شده است.

 به گزارش شفا آنلاین،سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی درباره توانمندی های بهداری رزمی سپاه افزود: قابلیت ها و ظرفیت های حوزه بهداشت و درمان بویژه در نیروی زمینی سپاه بطور فوق العاده ای رو به رشد است و این را هم در آماده سازی زیرساخت ها، راه اندازی بیمارستان های ثابت و سیار تخصصی و هم خدماتی که ارائه می دهند، ملاحظه می کنیم.
وی ادامه داد: علاوه بر این مجموعه بهداشت و درمان سپاه در حال تولید یک الگوی جدید از کار هستند، به نحوی که در بخش سیستم ها و تجهیزات امداد و درمان، نمونه های جدید بکار گرفته شده، حکایت از نوآوری های چشمگیر در این بخش دارد.
سردار سلامی با تاکید براینکه در این زمینه تلاش های به روزی نیز وجود دارد، گفت: تمام کسانی که در این عرصه فعال هستند، تلاش می کنند خود را با پیشرفت های جدیدی که در عرصه امداد و درمان، انتقال مجروحان و بیماران، سلامت و بهداشت، در جهان وجود دارد، هم سطح کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه درمورد فرهنگسازی در عرصه بهداشت و درمان نیز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگساز، تلاش هایی را در جهت فرهنگسازی در عرصه بهداشت و درمان انجام می دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: