کد خبر: ۹۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 20
شفا آنلاین>سلامت>وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفت: كشور در طرح تحول سلامت يک فرمانده دارد و آن دكتر هاشمی است و برای موفقيت طرح تحول سلامت، هرگونه اقدام لازم را انجام خواهيم داد.

به گزارش شفا آنلاین، سردار سرتیپ دكتر حسین دهقان در حاشیه مراسم آغاز ساخت مركز تیپ ۳ جامع خدمات سرطان كه در بیمارستان حضرت رسول اكرم (ص) برگزار شد درخصوص هزینه‌ها و زمان اتمام این پروژه اظهار داشت: موضوع هزینه اهمیت چندانی ندارد زیرا مطالعات كلی آن با هماهنگی همكاران ما در وزارت بهداشت انجام شده است و ما به دنبال این هستیم تا بالاترین استانداردها را در این پروژه به كار گیریم.

وی تصریح كرد: ممكن است در طول عملیات ساخت، برآورد ما از هزینه‌ها تغییر یابد اما مهم این است كه بتوانیم یک مركز درجه یک و پیشرفته را بسازیم.

وزیر دفاع افزود: مدت زمان بهره‌برداری از این مركز ۱۸ ماه خواهد بود و علاقمندیم كه تا پایان این دولت ساخت ۴ مركز جامع خدمات سرطان در كشور را به پایان برسانیم و طبق تفاهم نامه مراكزی دیگری در مشهد، ساری و اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درخصوص همكاری و پروژه‌های دیگری كه با وزارت بهداشت خواهند داشت، اضافه كرد: درخصوص نحوه به كارگیری ظرفیت‌های درمانی نیروهای مسلح برای موفقیت طرح تحول سلامت هر اقدامی كه لازم باشد را انجام خواهیم داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: