کد خبر: ۸۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 17
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>دونالد ترامپ، نامه‌ای را از پزشکی منتشر کرده است که در آن اعلام کرده این نامزد جمهوریخواه در انتخاب ریاست جمهوری آمریکا در سلامت کامل به‌سر می‌برد.
به گزارش شفا آنلاین، این نامه از دکتر جیکوب بورنستین از بیمارستان لنوکس هیل اعلام می‌دارد که در طول 39 سال گذشته دچار هیچ مشکل جدی پزشکی نشده است. این بیانیه مدعی است که تنها جراحی که بر روی ترامپ انجام شده، عمل برداشتن آپاندیس در 10سالگی‌اش بوده و فشار خون او نیز در حد سالم، 110 روی 65 است.

       ترامپ پذیرفته که رژیم غذایی کمتر سالمی را مصرف می‌کند و گفته است عمده تحرکی که دارد سخن گفتن در کارزارهای انتخاباتی است. اما پزشک ترامپ می‌گوید او دست‌کم 6/8 کیلوگرم در طول سال گذشته وزن کم کرده و «قدرت بدنی و بنیه او فوق‌العاده است.» ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری هنگام ادای سوگند در سال 2016 هفتاد سال خواهد داشت و سالمندترین فردی خواهد بود که به مقام رئیس‌جمهوری آمریکا انتخاب شده است. پیش از این هم از وضعیت جسمانی هیلاری کلینتون دیگر کاندیدای این انتخابات ایراد گرفته شده بود. یکی از رقبای کلینتون ادعا کرده بود که او به خاطر زمین خوردن و لخته شدن خون، آسیب مغزی دیده است. پزشک کلینتون هم سلامت جسمانی او را تایید و این شایعات را رد کرده بود. AP
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: