کد خبر: ۸۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 06
شفا آنلاین>اجتماعی>کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش برف از ساعاتی قبل تهران به ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی شهر را فراگرفته، گفت: پیش بینی می شود بارش برف امروز و فردا نیز با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان تهران از جمله پایتخت ادامه داشته باشد.

به گزارش شفا آنلاین، امین حسین نقشینه افزود: همچنین علاوه بر افزایش میزان بارش برف در ساعات آینده، شاهد وزش باد شدید در برخی از نقاط استان تهران خواهیم بود.
وی از کاهش محسوس دمای هوای استان تهران در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده کاهش سه تا چهار درجه ای دمای هوای استان در فردا(دوشنبه) است.
نقشینه افزود: برهمین اساس، آسمان استان تهران برای فردا(دوشنبه) ابری، همراه با بارش برف و باران و در برخی ساعات با وزش باد شدید و در ادامه کاهش تدریجی ابرها پیش بینی می شود.
کارشناس سازمان هواشناسی، بیشنه دمای هوای امروز و کمینه دمای صبح دوشنبه استان تهران را شش و صفر درجه سانتی گراد و بیشنه دمای هوای دوشنبه و کمینه دمای صبح سه شنبه استان را سه و دو درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد.
وی گفت: دمای هوای شهرستان آبعلی فردا (دوشنبه) به 11 درجه سانتی گراد زیر صفر و دمای هوای شهرستان دماوند نیز صبح چهارشنبه به 10 درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: