کد خبر: ۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 02
شفا آنلاین>سلامت>با توجه به اینکه شیرخشک محصولی بسیار حساس است و دیده شده که از برخی مرزهای غربی، شیرخشک قاچاق وارد کشور می‌شود، مردم نباید به جز داروخانه‌ها مرکز دیگری را برای تهیه شیرخشک نوزادان خود انتخاب کنند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد رضا دری دبیر انجمن داروسازان تهران در خصوص وضعیت شیرخشک در بازار گفت: خوشبختانه مشکلی در عرضه شیرخشک وجود ندارد و آن کمبودهای مقطعی که در مورد شیرخشک های رژیمی وجود داشت برطرف شده است.

 وی افزود: البته این امکان وجود دارد در برخی جاها مانند استانهای مرزی بدلیل تبادلات اجناس عده ای سودجو اقدام به واردات شیرخشک بصورت قاچاق کنند که بهتر است والدین به منظور اطمینان بیشتر شیرخشک کودک خود را فقط از داروخانه ها تهیه کنند.

 وی با اشاره به اینکه هر کسی با هر برندی نمی تواند اقدام به تهیه و تولید شیرخشک کند خاطرنشان کرد : شیرخشک قانونی تنها در داروخانه ها به مردم عرضه می شود و در صورت تهیه از مراکز غیرمعتبر هیچ تعهد و بازخواستی در صورت بر وز اتفاق برای مصرف کننده وجود نخواهد داشت.

به گفته دری مردم باید هشیار باشند و به صرف قیمت ارزان تر اقدام به تهیه شیرخشک که محصولی بسیار حساس است ؛ از هر جایی نکنند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: