کد خبر: ۸۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 23
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: 450 هزار پزشک با این نهاد درمانی در سطح استان های مختلف کشور همکاری دارند.
به گزارش شفاآنلاین : «محمدعلی همتی» روز یکشنبه در آیین بهره برداری مرکز درمانی ولیعصر(عج) ارومیه افزود: این تعداد پزشک در بیش از 300 مرکز درمانی این نهاد فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: در سطح کشور در شبکه ای گسترده نزدیک به 80 بیمارستان و حدود 350 مرکز درمانی برای افراد تحت پوشش این سازمان خدمت رسانی می کنند.
در حال حاضر نزدیک به 40 میلیون نفر از مردم کشورمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
وی اظهار کرد: مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی از پیشرفته ترین مراکز درمانی در استان های مختلف به شمار می رود و تجهیزات و امکانات درمانی این مراکز بسیار مطلوب است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: 18 خدمت توسط سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش ارائه می شود که مهمترین و گسترده ترین آنها، خدمات درمانی است.
مدیرعامل تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به تحت پوشش بودن نزدیک به 40 درصد مردم استان توسط این نهاد گفت: نزدیک به یک چهارم شهرنشینان استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
مقصود مقدمی کیا افزود: هم اکنون نزدیک به یک میلیون و 200 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی وجود دارد.
وی اضافه کرد: میانگین جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در کشور حدود 50 درصد است ولی آذربایجان غربی بیش از 10 درصد از این میزان عقب تر است.
 مرکز درمانی حضرت ولی عصر(عج) ارومیه به شکل پلی کلینیک و برای ارائه اکثر خدمات تخصصی پزشکی و درمانی در یکی از مناطق کم برخوردار شهر راه اندازی شده است.
عملیات ساخت این مرکز درمانی از سال 91 آغاز و با تکمیل و تجهیز ساختمان در اوایل پاییز، ارائه خدمات در این مرکز از یک ماه پیش شروع شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: