کد خبر: ۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 16
شفا آنلاین>سلامت>پزشکی >بيماري‌هاي قلبي و سکته مغزي شايع‌ترين دليل مرگ زنان آمريکايي هستند و همه‌ساله از هر 3 مرگ زنان آمريکايي، يک مرگ به دليل اين بيماري‌ها ثبت مي‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، آمار اين بيماري‌ها در 25 سال گذشته بين مردان پيوسته کاهش پيداکرده است و در ميان زنان کاهش آهسته‌تري داشته است. علاوه بر اين، 64درصد از زناني که به‌طور ناگهاني در اثر بيماري‌هاي عروق کرونر قلب مي‌ميرند، علائم پيشين نداشته‌اند.

زناني که ديگر زنان دچار به بيماري‌هاي قلبي را مي‌شناسند، 25درصد بيشتر نگران سلامتي خود هستند و 19درصد بيشتر احتمال دارد درباره سلامتي قلب خود با پزشکشان مشورت کنند. يک گروه که عضو اتحاديه قلب زنان است و توسط نوئل بري مرز که مدير مرکز قلب زنان باربارا استرايسند هم هست مديريت مي‌شود، در يک تحقيق آنلاين که 15 دقيقه طول کشيد، به‌طور تصادفي 25 تا 60 زن در سراسر آمريکا را انتخاب کردند و از آنان سوالاتي پرسيدند.


محققان عواملي مانند تأثير سن، منطقه زندگي، نژاد، قوميت، تحصيلات و درآمد را در اين تحقيق در نظر گرفتند. اين تحقيق دريافت که اعضاي گروه‌هاي درماني، اغلب بر روي وزن زنان بيشتر از ساير ريسک فاکتورهاي بيماري‌هاي قلبي و عروقي تمرکز مي‌کنند و اين در حالي است که در مورد مردان بر روي کلسترول و فشارخون تمرکز مي‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: