کد خبر: ۸۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 04
شفاآنلاین:سلامت>وزیر بهداشت، بر ضروت حفاظت از رضایت عمومی ایجاد شده ناشی از اجرای طرح تحول سلامت تاکید کرد.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر سید حسن هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست وزارت بهداشت، ضمن تقدیر و تشکر از محمد شریعتی مدیرکل سابق حراست عنوان کرد: شب گذشته در گزارشی که در مورد آسیب های اجتماعی خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد شاهد بودیم که حوزه سلامت در رتبه نخست و حوزه امنیت در رتبه دوم  قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سایر نظرسنجی ها نیز حاکی از  ایجاد رضایت مردم از حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد: بدون شک این موضوع حاکی از رضایت مردم از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر بهداشت با اشاره به طرح خطیر مهم نظام سلامت، رضایت عمومی ایجاد شده را پس از لطف خدا ناشی از محبت مردم دانست و گفت: در حالی که کمبودها را به چشم می بینیم اما در گفتگو با مردم شاهد ابراز رضایت آنها هستیم. این به معنی محبت مردم به مجموعه نظام است.

هاشمی ادامه داد: با حمایت هایی که رئیس جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری از حوزه سلامت داشته و دارند، حمایت از طرح تحول سلامت و رضایت عمومی ایجاد شده ضروری به نظر می رسد.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو از بداخلاقی هایی که در روزهای گذشته در فضای رسانه ای در مقابله با طرح تحول سلامت ایجاد شده است انتقاد و اذعان کرد: در نظام جمهوری اسلامی که معنویت موج می زند گاه شاهد بداخلاقی هایی هستیم که با اهداف عالی نظام سنخیت ندارد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه وزارت بهداشت با جان و احساس مردم سر و کار دارد، تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای مهم نظام است که به راحتی به دست نیامده و نیاز به حراست و مراقبت دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: