کد خبر: ۸۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 23
شفاآنلاین:اجتماعی>سلامت>معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از خدمت‌رسانی به بیش از ۵۰۰ مراجعه کننده به اکیپ‌های ویژه در هیئات مذهبی قم خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:محمدرضا بهرامی با اشاره به فعالیت‌ اکیپ‌های ویژه امدادی از ابتدای محرم در محل برگزاری هیئت‌های بزرگ مذهبی در قم، اظهار کرد: در هر اکیپ دو تا چهار پرستار و 24 امدادگر خواهر و برادر به صورت جداگانه مستقر بوده و به عزاداران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای محرم تا کنون 520 نفر به این اکیپ‌ها مراجعه کردند که بیش‌ترین مراجعات نیز به دلائلی همچون مشکلات تنفسی، ترومایی و مشکلات قلبی صورت گرفته که به صورت سرپایی توسط پرستاران و امدادگران رسیدگی شده و 9 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برپایی اکیپ‌های ویژه امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم در هلال احمر قم برای خدمات دهی به خیل عظیم زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) در تاسوعا و عاشورای حسینی ایجاد شده تا بتوانیم در صورت نیاز بهترین خدمات را در سریعترین زمان ممکن به عزاداران حسینی ارائه کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: