کد خبر: ۸۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 22
در جلسه شورای عالی هلال‌احمر مطرح شد؛
شفاآنلاین:سلامت>رئیس جمعیت هلال‌احمر در نخستین جلسه شورای عالی هلال‌احمر از خدمات بی‌دریغ و تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت و تمامی کادر درمانی هلال‌احمر ایران در فاجعه منا تقدیر کرد.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر سید امیرمحسن ضیائی در نخستین جلسه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر پس از فاجعه منا، اشاره‌ای نیز به سخنان چند روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج کرد و گفت که مقام معظم رهبری از اقدامات کادر درمانی حج ۹۴ اعلام خرسندی کرده‌اند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش مفصل عملکرد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر که در آن به طور کامل به اقدامات انجام شده، نقاط قوت و ضعف و برنامه‌های آتی برای بهبود عملکرد امداد و نجات پرداخته شده بود، اعضای شورای عالی هلال‌احمر از ارائه این خدمات تقدیر  کردند.

حسین مظفر عضو شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در این زمینه عنوان کرد: امسال توفیق حج را یافته و در صحنه فاجعه تاسف‌بار منا نیز حضور داشته و حتی لباس هلال‌احمر را پوشیده و مشغول ارائه خدمت شدم.

وی با اشاره به این که از نزدیک شاهد خدمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر درمانی هلال‌احمر بوده است، عنوان کرد: خدمت‌گزاران مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر  در خط‌مقدم پاسخگویی به فاجعه منا و رسیدگی به مصدومان و عملیات امداد و نجات برای نجات جان آنها بودند و لذا این تلاش‌ها را باید پاس داشت.

در پایان این جلسه دکتر ضیائی به نمایندگی از اعضای شورای عالی با اهدای لوح از خدمات همکاران خود در حج ۹۴ تقدیر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: