کد خبر: ۸۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 18
وزیر بهداشت:
شفا آنلاین-وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت:تجمیع بیمه ها تکلیف قانونی است و این قانون باید هر چه سریعتر اجرایی شود.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبرو در واکنش به اظهارات دیروز دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که گفته بود تجمیع بیمه ها بحران زاست اظهار کرد:بعید میدانم آقای دکتر ربیعی چنین حرفی را مطرح کرده باشد اما اگر هم چنین موضوعی از سوی ایشان مطرح شده باشدباید بگویم تجمیع بیمه ها مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی است و باید هر چه زودتر اجرایی شود.

وی در حاشیه چهارمین همایش علمی- کاربردی مدیران و کارشناسان حقوقی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، موسسات و مراکز وابسته وزارت بهداشت در پاسخ به خبرنگار شفاآنلاین که گفت: "وزیر رفاه گفته است تجمیع بیمه‌ها در کشور بحران زا است" اظهار کرد: اگر بناست قانون اجرا شود آیا در کشور بحران ایجاد می‌شود؟ من بسیار بعید می‌دانم که دکتر ربیعی چنین سخنی را گفته باشد.

وزیر بهداشت همچنین به تلاش‌های زیاد صورت گرفته در زمینه پرونده بیمه‌ها با وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: همکاران ما نیز می‌توانند کمک‌های زیادی کنند و لازم است تا قانون اجرا شود چرا که در قانون، شرح وظایف مشخص شده و همه باید به آن احترام بگذارند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: