کد خبر: ۷۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 04
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره تجمیع بیمه ها گفت: تا زمانی که درصد پرداخت بیمه ها در صندوق های مختلف متناسب نباشد تجمیع بیمه ها رخ نمی دهد.

دکتر سیدتقی نوربخش در حاشیه دوازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی، درد و مراقبت های ویژه در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر هماهنگی و وحدت رویه کاملی بین بیمه ها وجود دارد اما درباره منابعشان باید دولت تصمیم بگیرد. قانون درباره تجمیع بیمه ها می گوید که دولت می تواند این کار را انجام دهد اما دولت تاکنون هیچ گونه حکمی در این خصوص صادر نکرده است .

وی خاطرنشان کرد: من معتقدم وحدت رویه کامل بین بیمه ها باید باشد ولی منابع آنها به دلیل درصدهای متفاوت حق بیمه ای که در صندوق های مختلف پرداخت می شود تا زمانی که این درصدها متناسب نشود و مختلف باشد قابل تجمیع نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما تجمیع بیمه ها رخ می دهد یا نه به شفا آنلاین گفت: با توجه به این که به اتمام قانون برنامه پنجم، 5 الی 6 ماه بیشتر باقی نمانده اگر بخواهد راهکاری برای این موضوع اندیشیده شود باید در قانون برنامه ششم باشد، اما به طور کلی اگر درصد پرداخت بیمه ها متفاوت باشد قابل تجمیع نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: