کد خبر: ۷۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 30
شفا آنلاین>اجتماعی>قائم مقام وزير بهداشت از هماهنگی‌های لازم وزارت بهداشت با مقامات نيروهای انتظامی خوزستان در خصوص حوادث اخير در يكی از بيمارستان‌های بهبهان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دكتر ايرج حريرچي قائم مقام وزير بهداشت   ضمن اعلام اين خبر در خصوص حادثه اخلال در اورژانس يكي از بيمارستان‌هاي بهبهان گفت: شوراي تامين استان براي اين موضوع تشكيل شده است و تصميم‌گيري‌هاي لازم در اين خصوص اتخاذ شده تمامي عوامل اختلال در اورژانس شناسايي شده‌اند و برخوردهاي قانوني لازم با آنها خواهد شد.

گفتنی است چندی پيش بيماري 38 ساله با علائم درد سينه به اورژانس يكي از بيمارستان‌هاي دانشكده علوم پزشكي بهبهان مراجعه مي‌كند كه كليه اقدامات لازم درماني براي اين بيمار انجام مي‌شود ولي متاسفانه بيمار به دليل پارگی شریان آئورت فوت مي‌كند.

در پي اين اتفاق، تعدادي از جوانان و بستگان اين بيمار با متشنج كردن فضاي اورژانس بيمارستان، اقدام به شكستن شيشه‌ها و تهديد پرسنل اورژانس مي‌كنند.

قائم مقام وزير بهداشت همچنين درخصوص حادثه روز گذشته بيمارستان شهيدزاده بهبهان كه در پي آن دكتر خدادوست رئيس اين بيمارستان مورد اصابت تير با تفنگ شكاري قرار گرفته است، گفت: جای نگرانی نیست و دکتر خدادوست در شرایط پایداری به سر می‌برند.

وی همچنین در خصوص اقدامات وزارت بهداشت در جهت تامین امنیت پزشکان اورژانس این بیمارستان افزود: پزشکان متخصص قلب‌ این اورژانس مورد تهدید قرار گرفتند و برای تامین امنیت جانی این پزشکان، پزشک جایگزین به این بیمارستان فرستاده شده است.

سخنگوي وزارت بهداشت با اشاره به اين كه حوادث اخير در بهبهان بيشتر ریشه در مسائل فرهنگي دارد ، گفت: اقدامات لازم قانونی براي خاطيان و عاملان اين حادثه اعمال خواهد شد.

دكتر حريرچي در مورد فوت بيمار مذكور، در بيمارستان گفت: رسيدگي به پرونده پزشكي بيمار و مطابقت اقدامات درماني انجام شده با استانداردهاي درماني لازم به طور جداگانه با شكايت همراهان بيمار و نيز مسئولين نظارتي بررسي خواهد شد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: