کد خبر: ۷۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 22
شفاآنلاین:تامین اجتماعی.بیمه> ملت ایران هرگز نباید مقطع حساس، تاریخی و پرافتخار دوران دفاع مقدس را فراموش کند زیرا آن مقطع یک تجربه گران سنگ است. "مقام معظم رهبری"

به گزارش شفاآنلاین : 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، سالروز یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ ایران و نماد افتخار ملت بزرگ و مجاهد ما در حفاظت از کیان سرزمین و دفاع از انقلاب اسلامی است.

در آن دوران پر افتخار و به یادماندنی، ملت ایران که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی مواجه شده بودند با همه توان برای مقابله با دشمن متجاوز به پا خاستند و حماسه‌ای خلق کردند که برای همیشه در تاریخ این سرزمین سند افتخار خواهد بود.

در آن حماسه بزرگ و جنگ هشت ساله، اقشار مختلف ملت بزرگ ایران نقش داشتند و هر کس به سهم خود هرآنچه در توان داشت در راه پیروزی در آن نبرد سرنوشت ساز به کار می‌گرفت و در نهایت با پیروزی و سرافرازی این ملت بزرگ، حماسه ماندگار دفاع مقدس به سمبل همبستگی و ایثار مردم ایران تبدیل شد.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی خدمت رسان که همواره در کنار ملت شریف ایران و خدمتگزار بهترین و شریف‌ترین اقشار جامعه یعنی کارگران و فعالان عرصه تولید و سازندگی بوده است؛ فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران و تمامی ایثارگران عزیز صمیمانه تبریک می‌گوید. امید است که همه ما با تأسی از مسیر پرافتخار شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در راه تحقق کامل آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی گام برداریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: