کد خبر: ۷۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 17
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون آموزشی وزارت علوم گفت: اگر مرکزی بدون مجوز شورای گسترش رشته ای را داشته باشد خلاف قانون است و از درجه اعتبار ساقط است.
به گزارش شفا آنلاین،مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم درباره رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد گفت: من بارها در خبرها گفته‌ام که آمار رشته‌های بدون مجوز در دست بررسی است و به هر حال انتظار می‌رود دانشگاه آزاد مانند تمامی زیرنظامهای آموزشی تابع مقررات باشد.
وی در پاسخ به اینکه آیا 2 هزار رشته دانشگاه آزاد منتظر مجوز وزارت علوم هستند خاطر نشان کرد: ما این آمار را در رابطه با رشته محلهای فاقد مجوز داریم که در دست بررسی است و ان شالله پس از بررسی رشته محلهای جدید هم بررسی خواهند شد.

 

وی افزود: از دانشگاه آزاد انتظار میرود همه رشتهها و مقاطع این دانشگاه با مجوز شورای گسترش فعالیت کنند و به طور طبیعی در تمام زیرنظامها اعم از دانشگاه آزاد و غیره اگر مرکزی بدون مجوز شورای گسترش رشته ای را داشته باشد خلاف قانون است و از درجه اعتبار ساقط است.

 

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: امیدواریم با همکاری دانشگاه آزاد بتوانیم رشته های فاقد مجوز را بررسی کنیم تا اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود و این رشتهها در بستر قانون فعالیت کنند.

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: