کد خبر: ۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 14
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره تربیت بدنی منطقه6 از برگزاری جشنوراه تفریحات ورزشی با امکانات و تجهیزات رایگان ورزشی در بوستان لاله خبرداد.
به گزارش شفا آنلاین،کاظم دستگردی رئیس اداره تربیت بدنی منطقه 6  عنوان کرد: با هدف ایجتد فضای شاد ورزشی و ترویج فرهنگ و ورزش میان شهروندان به مدت ده شب با ارائه امکانات و تجهیزات ورزشی رایگان در قالب جشنواره تفریحات ورزشی برای شهروندان در بوستان لاله برپا می‌شود.

وی در ادامه افزود: از جمله ایستگاه‌های مستقر در این جنشواره مینی گلف، ایر هاکی، فوتبال دستی، بدمنتون، فوتبال گل کوچک، دارت، تیراندازی، تنیس، بدمینتون، فوتبال گل کوچک، درات، تیراندازی، تنیس روی میز، بازی‌های محلی، بازی‌های رایانه‌ای و فکری، کلینک ورزشی وتست رایگان پزشکی است.

رئیس اداره تربیت بدنی منطقه تصریح کرد: از دیگر برنامه تفریحی و ورزشی جشنواره آماده سازی دریاچه به منظور ایجاد فضایی برای ماهی‌گیری رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد. 

دستگیری در پایان با اشاره به برنامه‌های متنوع جشنواره برای گروه‌های سنی مختلف اضافه کرد: برای طیف‌های مختلف سنی از کودکان تا کهنسالان برنامه ویژه، امکانات تفریحی و ورزشی از جمله نمایش‌های کودک وی‍ژه خردسالان و تشکیل گروه‌های فردی و گروهی در رشته‌های مختلف ورزشی برای کهنسال تدارک دیده نشده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: