کد خبر: ۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 10
شفاآنلاین >سلامت >اجتماعی >وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حمایت از طرح تحول سلامت، تاکید کرد: با تمام توان و هویت حقوقی و شخصی در کنار وزیر بهداشت برای موفقیت طرح تحول سلامت تلاش خواهم کرد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر علی ربیعی در حاشيه هفتمين اجلاس سراسري مديران ارشد سازمان بيمه سلامت ايران، گفت: طرح تحول سلامت بزرگترین پروژه اجتماعی دولت است و هیچ گاه شکست نخواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم که با تمام توان و هویت حقوقی و شخصی خود در کنار دکتر هاشمی برای موفقیت این طرح تلاش خواهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته مشکلاتی وجود دارد که در تلاش برای رفع آن هستیم.

وی مشکلات پیش آمده در حوزه بیمه‌ها را ناشی از تصمیم سازمان بیمه‌ای ندانست و افزود: سازمان بیمه‌ای ورودی دارد که اشکال در آنجا رخ داده است. یک اشکال محاسبه‌ای هم وجود داشته که ما نمی‌توانستیم فقرای شهری را محاسبه کنیم و تعداد بسیار زیادتری از پیش بینی ما خواهان دریافت خدمت بودند.

ربیعی گفت: ما طرحی را در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب رساندیم که  در حوزه اجتماعی از صدک‌های پایین جامعه حمایت خواهد کرد و این حمایت شامل امنیت غذایی، حمایت از طریق مشاغل حمایتی، حمایت مستقیم خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح حمایت از معلولان که به امضای رئیس جمهور رسیده است و به مجلس ارائه شده است بخشی از همین طرح جامع است که در آن حمایت از اشتغال تا زندگی اجتماعی معلولان و توانمندسازی آنها دیده شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: