کد خبر: ۷۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 29
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت گفت: این تغییرات در فرآیند ساختاری، تجهیزات و نیروی انسانی خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در نشست خبری هفته دولت که امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته پانزده اورژانس اصلی در تهران برای اعمال تغییرات فرآیندی، ساختاری و نیروی انسانی انتخاب شدند.

معاون بهداشت و درمان ادامه داد: این پانزده اورژانس از بین بیمارستان‌های استان تهران به عنوان نمونه انتخاب شدند تا اینکه 21 تغییر که در ارائه خدمت به بیماران بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است، اعمال شود.

وی همچنین ادامه داد: در این شناسایی که بر روی این پانزده اورژانس تهران انجام شده کمبود 700 نفر نیروی انسانی را نشان می‌دهد. لذا با این اقدام می توان به این نتیجه رسید که در اورژانس‌های کل کشورها به چه میزان تغییرات و اصلاحات نیاز‌مندیم تا بتوانیم در خدمت رسانی به بیماران از کیفیت بیشتری برخوردار باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص روند اصلاح اورژانس افزود: با مشخص شدن نواقص و کمبود‌ها در بررسی این پانزده اورژانس سعی در برطرف نمودن آنها داریم. به عنوان مثال کمبود هفتصد نفر پرسنل کار استخدامی و جذب آنها در حال انجام است. روند اصلاح اورژانس همیشگی است و این اولویت در تخصص منابع مالی انسانی و تجهیزات پزشکی تاثیر گذار است.

دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در پایان گفت: در طول اجرای طرح تحول سلامت که از آغاز آن تاکنون مبلغ پانزده میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری و تحویل پانزده اورژانس اصلی منتخب شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: