کد خبر: ۷۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 23
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بانک شهر در نخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران، سهام خود را به برترین‌های این همایش اعطا کرد.

به گزارش شفا آنلاین، حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر در نخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران که در برج میلاد برگزار شد، با تاکید بر محوریت فعالیت‌های بانک شهر در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار در ابعاد تامین معیشت این گروه از جامعه با توجه به الزامات کارآفرینی، مساعدت در تامین هزینه‌های کودکان سرطانی، توجه به گروه‌های هدف از اقشار مختلف جامعه از نونهالی- با طرح غنچه‌های شهر - تا هنرمندان، ورزشکاران و پزشکان و ... حرکت بانک شهر به سوی بانک حامی و دوستدار محیط‌زیست، همسویی با کم‌توانان و ناتوانان جسمی و حرکتی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و حتی بانکداری سنتی از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به طرح فعالان اقتصادی بانک شهر و خدمات قابل ارائه این حوزه به جامعه پزشکان اضافه کرد: اعطای تسهیلات به گروه‌های مختلف جامعه پزشکی مشتمل بر پزشکان، پیراپزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و سایر گروه‌های پزشکی برای خرید تجهیزات، مطب، محل کار و همچنین اعطای تسهیلات برای احداث درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها به گروه‌های پزشکی، از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: