کد خبر: ۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 20
شفا آنلاین>اجتماعی>استاندار تهران گفت:‌ امکانات ستاد بحران تهران بیش از 20 درصد نیاز را نمی‌تواند پوشش دهد.

به گزارش شفا آنلاین،سید حسین هاشمی استاندار تهران  با اشاره به پرونده سیلاب اخیر اظهار کرد: خسارت وارد شده نزدیک به 30 میلیارد تومان برابر شده که این رقم منعکس شد و این پرونده در حال حاضر در وزارت کشور در حال بررسی است.

وی افزود: استان تهران با توجه به طوفان‌های سال‌های گذشته نشان داد که آسیب پذیر است و امکانات موجود جوابگو نیست و این نظر استانداری مورد پذیرش قرار گرفته است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: رقم اعلام شده از سوی وزارت کشور پایین است و با رقم استانداری فاصله دارد و این موضوع نیز در حال بررسی و پیگیری است.

استاندار تهران با بیان اینکه امکانات ستاد بحران کشور نمی‌تواند بیش از 20 درصد نیاز را پوشش دهد، گفت: تهران نزدیک به 8.5 میلیون نفر جمعیت دارد و این امکانات فقط برای جمعیت 500 هزار نفری کافی است.

هاشمی افزود: این موضوع در شورای عالی بحران کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفته و چهارچوب‌های مشخص شده و مقرر شده وزارت کشور محل‌هایی را که برای ستاد بحران در جنوب تهران مشخص کرده، جانمایی کند و اگر منابع تامین شود، برای پذیرش این موضوع مشکلی وجود ندارد تا در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه، برای خدمات رسانی امکاناتی را در استان تهران داشته باشیم.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست تصریح کرد: وقوع این سیل به ما نشان داد در مناطقی که به محیط زیست آسیب وارد شده، خسارت بیشتری دیده شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: