کد خبر: ۷۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
شفا آنلاین>اجتماعی>دبیر ستاد سیاستگذاری بزرگداشت هفته دولت خبر داد: تشکیل ستاد سیاستگذاری بزرگداشت هفته دولت در تمامی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی





به گزارش شفا آنلاین،مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل ستاد سیاستگذاری هفته دولت در تمامی دستگاه‌های تابعه این وزارت خانه خبر داد و گفت: ستاد سیاستگذاری هفته دولت در تمامی دستگاه‌ها به ریاست بالاترین مقام دستگاه تشکیل می‌شود و مدیر روابط عمومی نیز دبیر ستاد خواهد بود.
 
  محمدرضا قرائتی در اولین نشست ستاد سیاستگذاری هفته دولت که با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته دولت با شعار "دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم" و با انسجام و هماهنگی بین دستگاهی اجرا خواهد شد.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دبیر ستاد سیاستگذاری بزرگداشت هفته دولت با اشاره به زمان باقی مانده تا هفته دولت گفت: دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این هفته گزارش عملکرد خود را تحت عنوان " گزارش خدمت " مشتمل بر اینفوگرافی آماری و مقایسه‌ای دو سال اخیر دولت تدبیر و امید با 2 سال قبل از آن  به مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه ارائه دهند تا در تولیدات رسانه‌ای و ایجاد نمایشگاه فضای مجازی  مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته قرائتی افتتاح پروژه‌های مربوط به دستگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های هفته دولت است و تمامی پروژه‌های آماده افتتاح به مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.

وی برنامه ریزی برای حضور در مرقد مطهر امام راحل ( ره ) بصورت منسجم  و اجرای برنامه ملاقات عمومی مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت عنوان "درهای باز"  را  از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد و گفت: در هفته دولت ویژه نامه‌ای نیز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان‌های تابعه منتشر خواهد شد.

به گفته دبیر ستاد سیاستگذاری بزرگداشت هفته دولت  تهیه پوستر و فیلم مستند کوتاه از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در هفته دولت است و این کارها با مشارکت و همفکری دستگاه‌های تابعه انجام خواهد شد.

قرائتی از معرفی سه دستگاه برتر دولتی در اجرای برنامه‌های هفته دولت خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین بخشی و اجرای مناسب برنامه‌های هفته دولت در سال جاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌های برتر انتخابی از سوی شورای عالی اطلاع رسانی دولت باشد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران کل روابط عمومی سازمانهای تابعه نقطه نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص اجرای برنامه های هفته دولت بیان کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: