کد خبر: ۷۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 21
شفا آنلاین>اجتماعی>خواندن اخبار علاوه بر ایجاد آگاهی، به عنوان یک تفریح بسیار مناسب مطرح است. با این وجود بسیاری از افراد زمان لازم برای این کار را ندارند ولی مایکروسافت ساختار جدیدی را طراحی کرده است که می تواند در مسیر برای افراد به خواندن اخبار بپردازد.
به گزارش شفا آنلاین،شرکت های مختلف روند زندگی سریع انسان امروزی را به عنوان هدف جدید خود قرار داده اند. به این ترتیب که سعی دارند تا به انسان اجازه بدهند تا از زمان های خود برای انجام چند کار همزمان استفاده کند.

یکی از پروژه های جدید مایکروسافت کار بر روی نرم افزار تازه طراحی شده NewsCast است. این برنامه لیستی از خلاصه اخبار ایجاد می کند و برای کاربر می خواند. این برنامه به وسیله تیم Bing ساخته شده و هدف ایجاد آن نیز افزایش سلامت رانندگی افراد بوده است به گونه ای که کاربر می تواند با استفاده از این برنامه در حین رانندگی به خلاصه اخبار گوش دهد. محیط کاربری این برنامه بسیار ساده خواهد بود و به سادگی می توان از آن استفاده کرد.

بنا بر گزارش های منتشر شده، نرم افزار NewsCast  اخبار به دست آمده از منابع خبری را هر سی ثانیه یک بار با استفاده از برنامه "تبدیل متن به گفتار" بینگ برای کاربر می خواند. این برنامه به کاربر خود اجازه ذخیره خلاصه اخبار مورد علاقه اش را نیز می دهد.

البته چنین مفهومی پیش از این به روش دیگری توسط فیس بوک طراحی شده بود ولی سیستم مایکروسافت با این سیستم متفاوت خواهد بود. همان طور که اشاره شد این برنامه به هیچ وجه مشابه برنامه اخبار فیس بوک نیست اما این دو در آینده می توانند رقبای خوبی برای یکدیگر باشند.

به این ترتیب می توان در هنگام حرکت به آگاهی از اخبار پرداخته و استفاده بهینه ای از زمان برد. البته هنوز زمان دقیق عرضه نسخه نهایی نرم افزار NewsCast   توسط مایکروسافت اعلام نشده است ولی می توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه نسخه رسمی این برنامه باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: