کد خبر: ۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 09
دبیرعلمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران مطرح کرد
شفاآنلاین:سلامت>درمان>دبیرعلمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران از یک تهدید برای داروخانه‌ها و فرصتی برای داروسازان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین : سید حمید خوئی دبیر علمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران اظهار کرد: این کنگره به همت انجمن علمی داروسازان ایران و با همکاری انجمن داروسازان هر ساله مقارن با روز داروساز و زادروز حکیم نام آور محمدبن ذکریای رازی به عنوان شاخص‌ترین رویداد علمی و بزرگترین گردهمایی حرفه ای داروسازان ایران برگزار می‌شود.

خوئی گفت: در شرایط کنونی داروسازی کشور در شرایط خاص و تا حدودی استثنایی به سر می‌برد به گونه ای که از یکسو تهدیدهای بی‌سابقه در موقعیت حرفه ای داروسازان به‌ویژه در داروخانه و ظرفیت‌های خدمات رسانی آنان را در معرض خطر قرار داده است و از سوی دیگر فرصت‌های نوظهور امکان در آمیختن هر چه بیشتر جامعه داروسازی را در جامعه پزشکی و تثبیت جایگاه (خدمات دارویی) را در نظام سلامت فراهم آورده است.

دبیر علمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان عنوان کرد: در این همایش بیش از 2500 پزشک داروساز حضور خواهند داشت و 18 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.

خوئی در خاتمه یادآور شد: علاقمندان برای شرکت و ثبت نام در این همایش می توانند به آدرس اینترنتی www.ispha.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88515830 تماس حاصل کنند. چهاردهمین همایش سراسری انجمن علمی داروسازان ایران با شعار «نقش داروساز در نظام سلامت و تجویز منطقی داروها» از 4 تا 6 شهریور ماه جاری همزمان با روز داروساز در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می شود.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: