کد خبر: ۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
شفا آنلاین>اجتماعی> احمد مسجدجامعی روز جمعه و به دنبال تهرانگردی‌هایش، به جای رفتن به یک منطقه، به اعتبار خبرگزاری‌ها و خبرنگاران به اهالی رسانه سر زد تا حداقل در همین یکی، دو روزی که در کل سال، خبرنگاران تحویل گرفته می‌شوند، سهم بیشتری را برای آنها درنظر گرفته باشد.
به گزارش شفا آنلاین،تیم تهرانگردی و این عضو شورای شهر تهران روز جمعه صبحانه را میهمان روحانی خوش‌ذوق و اخلاق حجت‌الاسلام دعایی و اهالی قدیم و جدید روزنامه اطلاعات بود. در جریان این صبحانه صحبت‌ها و خاطراتی از ٩٠ساله‌شدن اطلاعات و داستان جالب یک‌ بار توقیف آن به دستور امام و تلاش برای ایجاد موزه چاپ و... گفته شد و کامبیز درم‌بخش و احمد عربانی، دو کاریکاتوریست پیش‌کسوت که در تهرانگردی این هفته حضور داشتند، یکی از کارهای خود را به حجت‌الاسلام دعایی هدیه دادند.

احمد مسجدجامعی هم در این جمع نودمین سال راه‌اندازی روزنامه اطلاعات را تبریک گفت و اینکه در این مدت روزنامه‌ای بدون وقفه منتشر شده‌ است را اتفاق نیکویی خواند که نمونه مشابهی ندارد. این عضو شورا گفت: این روزنامه در این ٩٠ سال تبدیل به میراث فرهنگی کشورمان شده و حجت‌الاسلام دعایی و همکارانش این روزنامه را به یک نهاد تبدیل کرده‌اند و ما امیدواریم به‌زودی موزه چاپی که قول آن را داده‌اند، آماده شود.خبرگزاری ایرنا که مقصد بعدی تیم تهرانگردی بود، شرایط و امکانات متفاوتی از دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا داشت.

 در ایرنا هم علاوه بر گپ و گفت صمیمی با مدیرعامل و تعدادی از عوامل خبر، برخی از مسائل و شرایط کار و خبر در «ایرنا» به عنوان اولین خبرگزاری ایران که در آستانه ٨٠ سالگی قرار دارد، مطرح شد و مدیرعامل ایرنا بلافاصله برای سخنرانی پیش‌خطبه‌های نمازجمعه به مناسبت روز خبرنگار به دانشگاه تهران رفت. خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به‌عنوان یکی از چند زیرمجموعه خبری جهاد دانشگاهی، مقصد بعدی تیم تهرانگردی بود.
 این عضو شورای شهر تهران با اذعان به مشکلات معیشتی قشر خبرنگار تأکید کرد: هر چقدر هم که یک خبرنگار با عشق و علاقه کار کند اما نمی‌توان با حداقل‌های ممکن زندگی کرد و باید نسبت به نیازهای خبرنگاران توجه بیشتری داشت

شرق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: