کد خبر: ۷۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 05
شفا آنلاین>اجتماعی>دوچرخه‌سواري که در کشورهاي آمريکايي و اروپايي تبديل به بخشي از چشم‌انداز شهري و جايگزين مناسبي براي وسايل حمل‌ونقل عمومي در شهرهاي شلوغ شده به ورزش‌هاي لوکس پيوسته است
به گزارش شفا آنلاین، اما هرچه استقبال مردم از اين ورزش بيشتر مي‌شود، بازار لوازم جانبي آن داغ‌تر مي‌شود و مشتاقان اين ورزش بايد پول بيشتري براي تهيه لباس ورزشي و لوازم جانبي که به‌طور فابريک بر روي دوچرخه وجود ندارد بپردازند.

در حال حاضر کارخانه‌هاي مختلف دوچرخه‌سازي، قيمت‌هاي کالاهاي خود را بالا برده‌اند و کارخانه بروکس انگلند زين‌هاي حرفه‌اي خود را که مي‌تواند با برند «مستر پورتر» 318 دلار قيمت داشته باشد به‌تازگي به قيمت هزار و 195 دلار فروخته است.

 براساس تحقيق مينتل در انگلستان، بازار لوازم دوچرخه شامل قطعات، لوازم جانبي و روکش، در سال 2014، 94/1 ميليارد دلار و در مقابل، بازار دوچرخه 48/1 ميليارد دلار ارزش داشته است.

به گفته اين منبع، بازار لوازم جانبي دوچرخه در حال حاضر با سرعت بيشتري رشد مي‌کند. اين بازار از سال 2010، 28 درصد رشد داشته، درحالي‌که بازار دوچرخه 23 درصد رشد کرده است.

مايکل اوليور، تحليلگر ارشد رسانه و اوقات فراغت مينتل معتقد است، اين آمارها به اين معنا است که 8/15 ميليون دوچرخه‌سوار انگليسي، با يک ورزش لوکس با هزينه‌هاي بالا طرف هستند.

منبع: CNBC


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: