کد خبر: ۷۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 03
شفا آنلاین>سلامت>قلب شما ممکن است، تاوان تحت استرس يا افسرده بودن شما را بپردازد، اما شما مي‌توانيد با انجام کارهايي به سبک کردن اين بار بر روي قلبتان کمک کنيد. انجمن قلب آمريکا اين نکات را توصيه مي‌کند:
به گزارش شفا آنلاین،منبع استرس يا افسردگي خود را شناسايي کنيد و راه‌هايي را براي کنار آمدن با پيدا کنيد. ممکن است، نياز به روان‌درماني داشته باشيد.

v عادات سالم مانند پياده‌روي روزانه را انتخاب کنيد، اما در اين باره عجله نداشته باشيد. اگر مي‌خواهيد به ورزش کردن روي بياوريد، به‌تدريج ورزش را شروع کنيد و يک‌باره فشار زيادي به خودتان نياوريد تا به يک برنامه ورزشي سخت‌گيرانه برسيد.

v طرح غذايي سالم‌تري را براي خود بريزيد. هنگامي که تحت استرس هستيد، به خوردن هله‌هوله‌ها روي نياوريد.

v هر بار يک تغيير براي رسيدن به سبک زندگي سالم را انجام دهيد و تلاش نکنيد يک‌باره تغييرات متعددي را ايجاد کنيد. اين نکات به‌خصوص اگر بخواهيد سيگار را ترک کنيد، مصداق دارد. ترک سيگار تغييري عمده و کاري مشکل است.

v در نهايت بايد از خودتان مراقبت کنيد تا چرخه احساس افسردگي را بشکنيد. براي انجام اين کار مي‌توانيد، کاري سازمان‌يافته براي مثال رفتن کلاس يوگا يا تمرينات تاي چو را انجام دهيد يا کارهايي که بتوان آن را در هر جايي انجام داد براي مثال چند دقيقه مراقبه، گوش کردن به موسيقي يا خواندن کتاب.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: