کد خبر: ۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 31
شفا آنلاين:جامعه پزشکي>درمان-قائم مقام وزیر بهداشت شب گذشته به طور سرزده از مراکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و گلستان اهواز و همچنین بیمارستان سینا در شهرستان کارون بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاين،دکتر ایرج حریرچی در این بازدید، بخش های اورژانس و مردان بیمارستان امام خمینی(ره)  اورژانس عمومی، جراحی، اعصاب و روان، بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی و همچنین بخش ارتوپدی بیمارستان گلستان و اورژانس و بخش زنان بیمارستان سینا در شهرستان کارون را مورد بازدید قرار داد.

قائم مقام وزیر بهداشت، تاکید کرد: در این بازدید عملکرد اورژانس و نحوه ارایه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادیم و ضمن تبیین نقاط قوت و مثبت، تذکرات لازم را برای ارایه خدمات بهتر ارایه دادیم.

معاون کل وزارت بهداشت در خصوص ارزیابی خود از نحوه ارایه خدمات درمانی از بیمارستان اهواز، گفت: در مجموع نسبت به گذشته با ورود متخصصین طب اورژانس به بیمارستانها  رسیدگی به بیماران به طور قابل توجهی بهتر شده است و همچنین موضوع محافظت مالی از بیماران و کاهش هزینه های درمانی تاثیر خوبی در رضایتمندی بیماران داشته است ولی هنوز برای رسیدن به نقطه ایده آل باید اقدامات زیادی را انجام دهیم.

حریرچی در پایان با  بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها تلاش زیادی برای ارایه خدمات مطلوب درمانی به مردم می کنند، افزود: مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان ها با شرایط بحرانی عزیزان خود را که دچار سانحه تصادف شده و یا دچار سکته های قلبی یا مغزی شده اند، به اورژانس مراجعه می کنند و تلاش و شغل سخت پزشکان و تیم درمانی  مستقر در اورژانس ها برای ارایه خدمات به بیماران اجر اخروی دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: