کد خبر: ۷۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 27
وزیر بهداشت:
شفاآنلاین:سلامت>درمان>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت با همراهی مردم توانسته است در بخش های مختلف گام های ارزنده ای برای خدمات رسانی به اقشار مختلف بردارد.
به گزارش شفا آنلاین : سید حسن هاشمی شامگاه روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیواندره افزود: ناکارایی و برخی بی تدبیرهای سال های گذشته باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کشور شده بود.

وی اضافه کرد: بی تدبیرهای داخلی و تحریم های خصمانه کشورهای غربی باعث شد که مسوولان کشور نتوانند آنچنان که شایسته است به مردم خدمات رسانی کنند.

وزیر بهداشت گفت: با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، افق های تازه ای در راستای اختصاص اعتبارها با بازگشت دارایی های بلوکه شده کشورمان ایجاد شده است.

هاشمی ابراز امیدواری کرد اعتبار بخشی به طرح ها و برنامه های دولت در سال های آتی شرایط کشور از چند سال اخیر بهتر و امکاناتی برای مردم فراهم شود که لیاقت و شایستگی آن را دارند.

وی یادآوری کرد: دارایی های بلوکه شده، کاهش صادرات و خشکسالی های پی در پی چند سال اخیر باعث شده است دولت نتواند اعتبارات لازم را برای طرح های عمرانی و پروژه های در دست ساخت تامین کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر دولت و مجلس شورای اسلامی در شرایط متفاوت تری قرار داشتند، می توانستند بحث پرداخت یارانه های نقدی را به شیوه بهتری مدیریت کنند.

غبار روبی مزار شهدا، بهره برداری از ساختمان جمعیت هلال احمر و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به دیواندره بود.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در قالب بیستمین سفر استانی روز یکشنبه مهمان مردم کردستان بودند.

شهرستان دیواندره با 85 هزار نفر جمعیت در 95 کیلومتری سنندج قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: