کد خبر: ۷۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۴ - 2015July 22
شفاآنلاين:جامعه پزشکی>دارو و درمان-مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها همانند گذشته و به دقت انجام می شودتا هیچ گونه کمبود دارویی نداشته باشیم.

به گزارششفاآنلاین،دکتر مهدی پیرصالحی با بیان اینکه در سال ۹۲ موفق شدیم با چند عمل ساده بازار داروی کشور را از بحران خارج کنیم اظهار داشت: در سال ۹۳ نیز روند رفع مشکلات موجود در بازار دارویی کشور در اولویت بود تا بتوانیم بازار آشفته سال های گذشته را مدیریت کنیم که خوشبختانه با مدیریت درستی که اعمال نمودیم، مشکلات به سرعت رفع شد.

وی گفت: در بازار دارویی باید رقابت وجود داشته باشد و همه شرکت های دارویی باید کیفیت دارو را مطابق استانداردهای جهانی رعایت کنند.

پیرصالحی خاطر نشان کرد: همیشه در حال رصد کردن مشکلات دارویی بیماران هستیم و در صورت بروز کوچکترین مشکل، سریعا در صدد رفع مشکلات آن بر می آییم تا مردم نسبت به تهیه داروهای خود نگرانی نداشته باشند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو، گفت: نظارت و بازرسی از داروخانه ها نیز همانند گذشته و به دقت انجام می شود و معاونت های غذا و داروی سراسر کشور این نظارت ها را با برنامه ریزی انجام می دهند تا هیچ گونه کمبود دارویی نداشته و قیمت مصوب داروها نیز در داروخانه ها رعایت شود.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: