کد خبر: ۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۴ - 2015July 10
شفا آنلاين:اجتماعی>زیبایی-بزرگ بودن سینه و بالاتنه در خانم ها یک معضل جدی است که باعث می شود لباس جلوه ی زشتی داشته باشد . زنانی که سینه های بزرگ دارند دنبال لباس هایی هستند که آنها را کوچکتر نشان دهد.

به گزارش شفا آنلاين،طرز لباس پوشیدن ما بسیار مهم است. در این  جا نکاتی را بیان می کنیم که با رعایت آن ها سینه و بالاتنه شما کوچک تر نشان داده می شود ...

 

 

1. پیراهن و بلیزهای چین دار و پلیسه دار نپوشید که سینه های شما بزرگتر نشان داده می شود . از بالاتنه و بلیزهای ساده و گشاد استفاده کنید .

2. از لباس های یقه هفت استفاده کنید. استفاده از این یقه ها باعث می شود از نظر بصری سینه شما تقسیم شود و کوچکتر به چشم بیاید.

 

3. از بالاتنه ها و بلیزهای رنگ تیره استفاده کنید . از رنگ های روشن که باعث جلب توجه به سینه های شما می شود و یا لباس هایی که نقشه و یا طرح های راه راه در قسمت سینه دارند استفاده نکنید زیرا این طرح توجه را به سینه های شما جلب می کند.

 

4. از گوشواره های جذاب و بلند استفاده کنید تا توجه به گوشواره های شما جلب شود و توجه به سینه های شما کمتر شود.

5. از بلیزها و بالاتنه های گشاد استفاده کنید تا سینه هایتان کوچکتر نشان داده شود. از کت هایی استفاده کنید که در یک طرف دگمه دارد، کت هایی که در دوطرف دگمه دارد سینه های شما را بزرگتر نشان می دهد.  از تاپ های تنگ که در اطراف سینه کشیده می شود استفاده نکنید که باعث جلب توجه افراد می شود.

 

6. از لباس زیری استفاده  کنید که بدون درز و یکپارچه باشد تا خط سینه شما را کوچک نشان دهد . این تفکر که با پوشیدن لباس های زیر تنگ، سینه هایتان کوچکتر نشان داده می شود اشتباه است زیرا علاوه براین که تاثیری ندارد باعث درد در پشت و شانه های شما می شود و برای سلامتی شما ضرر دارد.

 

7. از دامن های پلیسه دار و چین دار استفاده کنید تا توجه را جلب کند و کسی به سینه های شما توجه نکند.

8. از شلوارهای پاچه گشاد استفاده کنید.

 

9. ازپوشیدن لباس های یقه اسکی و لباس هایی که یقه بلند دارند خودداری کنید.

10. هیچ وقت لباس هایی با پارچه کشی و استریج نخرید که باعث بزرگتر نشان دادن سینه های شما می شود.



برچسب ها: لباس ، سینه ، پارچه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: