کد خبر: ۶۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۴ - 2015June 29
شفا آنلاین>سلامت>به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر چای سبز بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است. به گفته این متخصص مالیدن این چای به صورت باعث زیبایی و سلامت پوست می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،چای سبز نوشیدنی بسیار سالمی است که خواص آن بر روی سلامت بدن اثبات شده و هر روز طرفداران تازه‌ای پیدا می‌کند.
هیروکو تابوچی بر مواد طبیعی موجود در چای سبز اشاره کرده و نوشته است: چای سبز حاوی مواد شیمیایی به نام پلی‌فِنِلز و دارای آنتی‌اکسیدان است. این آنتی‌اکسیدان‌ها آسیب‌های وارد شده به پوست را تسکین داده و ترمیم می‌کنند.
این متخصص زیبایی توصیه کرده است هر روز صبح مقداری چای سبز را دم کرده و بعد از خنک شدن با پنبه به پوست خود بمالید. بعد از استفاده از این تونر طبیعی و کرم مرطوب‌کننده، تمام روز پوستی مرطوب و لطیف خواهید داشت. لازم نیست این تونر رقیق مدت زیادی رو پوست شما بماند، چون مواد مفید این ترکیب در معرض هوا از بین رفته و خاصیت خود را از دست می‌دهند.
یکی دیگر از توصیه‌ها برای استفاده از چای سبز، استفاده شبانه برای آرامش و خنک شدن پلک‌هاست. ۲عدد چای کیسه‌ای را در آب ولرم فرو کنید و کمی بعد از خنک شدن، آن‌ها به مدت ۱۰ دقیقه روی پلک‌های خود قرار دهید. بعد از شستشو با کمی کرم مرطوب کننده مانع خشک کردن پوست پلک‌های‌تان شوید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: