کد خبر: ۶۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 31
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی تأکیدکرد: در صورتی که زن از شوهرش دلخور باشد تا زمان حل آن مشکل در رابطه جنسی به اوج لذت نخواهد رسید.

دکتر سیامک فائز در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با اشاره به اهمیت نقش زن به عنوان یک همراه و پشتوانه در رابطه جنسی اظهارکرد: رابطه جنسی تنها یک رابطه فیزیکی نیست،بلکه یک رابطه روحی، روانی و عاطفی هم هست.

وی تصریح کرد: در رابطه جنسی ارضاء شدن همزمان هر دو طرف خیلی مهم است اما نکته مهم آن که در خانم ها احساس اوج هنگام نزدیکی به احساس تکمیل بودن بحث عاطفی و احساسی نیزگره خورده است.

فائژ خاطرنشان کرد: یعنی زنی که از همسرش دلخور است هر چقدر هم که  شوهر سوپرمرد باشد  زن از لحاظ جنسی به اوج نخواهد رسید و این کار با دارو و مراجعه به پزشک هم  قابل درمان نیست.

به گفته متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادرار و تناسلی، نقش همسر برای ریشه یابی اختلافات میان زوج و رفع آنها به شدت کمک می کند که بحث دوطرفه کامل شود . از آن طرف همین که زن بداند شوهرش مشکلی ندارد موجب می شود که استرس مرد کمتر شود و خود استرس می تواند زودانزالی ایجاد کند که رفع مشکلات و حذف استرس از زندگی زناشویی این اختلال جنسی را هم بهبود می بخشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: