کد خبر: ۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۴ - 2015June 24
شفا آنلاین>اجتماعی>کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این هفته هم مانند هفته‌های گذشته گرد و غبار تمام کشور را فرا می‌گیرد، گفت: در ۳ روز آینده در ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق هرمزگان رگبار باران و رعد و برق رخ خواهد داد.

به گزارش شفا آنلاین، فریبا گودرزی از وقوع رگبار باران و رعد و برق در ارتفاعات شرق البرز و استان‌های سمنان، مازندران و گلستان خبر داد و گفت: این پدیده در 3 روز آینده در شمال شرق هرمزگان هم رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در 2 روز آینده شمال غرب، شرق، جنوب شرق‌‌، غرب و جنوب غرب کشور وزش باد و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد و در زابل طوفان شدید گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی افزود: امروز بعد از ظهر در استان‌های قم‌، سمنان، مرکزی، شمال اصفهان، تهران، البرز و قزوین وزش باد نسبتا شدید و در برخی نقاط گرد و خاک اتفاق می‌افتد.

گودرزی با بیان اینکه امروز در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات تهران شاهد رشد ابر هستیم، گفت: بعد از ظهر امروز وزش باد با احتمال بروز پدیده گرد و خاک برای شهرهای جنوبی تهران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گرمترین مرکز استان کشور اهواز با دمای 45 درجه سانتیگراد و خنک‌ترین مرکز استان کشور شهرکرد با دمای 10 درجه سانتیگراد است.

عصر ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: