کد خبر: ۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 2015June 23
شفا آنلاين:اجتماعی>آموزش-مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش گفت:‌ در حال انجام مذاکرات به منظور اعطای وام قرض‌الحسنه ثبت‌نام در مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جدید هستیم. در سال تحصیلی گذشته برخی خانواده‌ها موفق به دریافت وام شدند.

به گزارش شفا آنلاين،در گزارشی با عنوان بن بست خانواده‌ها برای دریافت وام ثبت‌نام مدارس غیردولتی به بررسی موضوع مشکل برخی خانواده‌ها برای دریافت وام شهریه ثبت‌نام در مدارس غیردولتی پرداختیم به گونه‌ای که خانواده‌‌ای در منطقه 19 تهران برای ثبت‌نام فرزند خود در مدرسه‌ غیردولتی پس از ماه‌ها رفت‌وآمد موفق به دریافت وام ثبت‌نام نشده‌ بود.


مجتبی زینی‌وند مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص این گزارش توضیحاتی را به تسنیم ارائه کرده است.

زینی وند گفت: طرح ارائه وام شهریه ثبت‌نام مدارس غیردولتی طی قراردادی با بانک مهر ایران برای سال تحصیلی گذشته اجرایی شد و بسیاری از مدارس غیردولتی اقدام به افتتاح حساب در بانک مهر ایران کردند و خانواده‌ها موفق به دریافت وام شدند.

وی افزود:‌با توجه به اینکه سال تحصیلی پایان یافت هم‌اکنون برای سال تحصیلی 94-95 در حال انجام مذاکرات لازم هستیم تا مجدداً طرح اعطای وام ثبت‌نام را داشته باشیم اما باید توجه داشت که اعطای این وام باید به شکل قرض الحسنه باشد چرا که در غیر این صورت برای خانواده‌ها فایده‌ای ندارد.

مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش « چرا برخی خانواده‌ها موفق به دریافت وام شهریه نشده‌‌اند و مدارس همکاری لازم را در این زمینه نداشته‌اند؟» گفت:‌ اسامی مدرسه‌ای که اقدام به افتتاح حساب نکرده و هماهنگی‌های لازم را برای دریافت وام انجام نداده‌اند، اعلام کنید تا موضوع پیگیری شود.

خانواده‌ها برای اعلام اسامی مدارسی که با آنان برای دریافت وام همکاری نکرده‌اند می‌توانند با شماره 82284255 و 88829839 تماس بگیرند.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: