کد خبر: ۶۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 2015June 23
شفا آنلاین>سلامت>در هر کجاي جهان اگر دارويي کشف شود که بيماري‌هاي ترسناک مرگبار را درمان کند، اين خبر باعث خوشحالي همه مردم جهان خواهد شد، مگر آنکه آن کشور « کره شمالي» باشد!
به گزارش شفا آنلاین، کره شمالي اعلام کرده است که دانشمندان اين کشور توانسته‌اند يک داروي فوق سري به نام کومدانگ-2 بسازند که مي‌تواند بيماري‌هايي مثل ايدز، ابولا و مرس را درمان کند و تازه از پيشرفت سرطان هم جلوگيري کند. اين خبر در ادامه آورده که اين داروي بي‌نظير حتي ممکن است در درمان ديابت، بيماري‌هاي قلبي، بي‌خوابي و اعتياد به مواد مخدر هم موثر باشد.

 طبيعي است که چنين ادعايي بيشتر به شوخي مي‌ماند تا يک خبر علمي، اما در ادامه خبر آمده که بيماري‌هايي مثل ايدز، ابولا و مرس به دليل تضعيف سيستم ايمني بدن مرگبار هستند و کومدانگ-2 که ترکيبي از جنسينگ و عناصر طبيعي و مواد معدني است، سيستم ايمني بدن را به شدت تقويت مي‌کند.

 دکتر مارتين ايلتر مي‌گويد: «وقتي يک دارو کشف مي‌شود که ادعا مي‌شود، بيماري‌هاي مختلفي که مکانيسم‌هاي مختلفي دارند را درمان مي‌کند، بيشتر از تعجب خنده‌مان مي‌گيرد. البته همزماني ادعاي کشف اين دارو با شيوع مرس در کره جنوبي هم جالب است.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: