کد خبر: ۶۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 14
شفاآنلاین:جامعه>شهری>در شرایطی که ولع واردات کالای بنجل چینی در برخی بازرگانان پدید آمده و بازار ایران را در اختیار کالای قاچاق یا وارداتی خارجی قرار می‌دهند، یک هموطن با نصب پارچه نوشته‌ای اعلام کرده در مغازه‌اش فقط کالای ایرانی به فروش می‌رسد.
به گزارش شفا آنلاین : در شرایطی که ولع واردات کالای بنجل چینی در برخی بازرگانان سودجو پدید آمده و برخی افراد بر خلاف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بازار ایران را مفتی در اختیار کالای قاچاق یا وارداتی خارجی قرار می‌دهند، اما یک هموطن با غیرت دست به ابتکار جالبی زده و با نصب پارچه نوشته‌ای اعلام کرده در این مغازه فقط کالای ایرانی به فروش می‌رسد.




به قول علامه اقبال لاهوری :« آنچه از خاک تو رست ای مرد حر/ آن بپوش و آن بنوش و آن بخور»

اگر مردم تصمیم به مصرف نکردن کالای غیر ضروری خارجی بگیرند، نباید شاهد باشیم، سالی 30 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور و مصرف شود.

چرا لوازم آرایشی قاچاق، کالای بی ارزش خاک گربه، خلال دندان، سنگ قبر، کارت دعوت جشن تولد کودک، پوسته فرمان و ... از چین وارد می‌شود.

چرا میوه خارج فصل مانند انگور شیلی در این فصل یا پرتقال مصری، عدس کانادایی و ادویه هندی مثل زردچوبه وارد کشور و مصرف می‌شود؟

راستی چرا جوان کشورم بیکار است...؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: