کد خبر: ۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 12
شفا آنلاین>سلامت>این روزها درمانگاه‌هایی به چشم می‌خورند که به اسم خیریه فعالیت می‌کنند، اما با بررسی فعالیتشان درمی‌یابیم که درواقع به شکل خیریه کار نمی‌کنند.
به گزارش شفا آنلاین - روزگاری سیر کردن شکم گرسنگان و کمک به آنها یک ارزش به حساب می‌آمد، اما امروزه حتی مؤسسات و درمانگاه‌های خیریه نیز برای رضای خدا و بدون دریافت پول کار نمی‌کنند که هیچ، بلکه پول اضافی هم از مراجعین دریافت می‌کنند.

هاشمی، مدیر یکی از درمانگاه‌های خیریه در مورد دریافت پول از مراجعین اینگونه توضیح داد: در این درمانگاه 9 پزشک فوق تخصص و 15 متخصص داریم که این پزشک‌ها برای رضای خدا کار نمی‌کنند و پول می‌خواهند.

با اینکه در کشورهای پیشرفته افراد معروف و مشهور در امور خیریه فعالیت می‌کنند، اما انگار در کشور ما این موضوعات دیگر از مُد افتاده و درحال انقراض است، از جمله‌ی این افراد سرشناس که کارهای خیر انجام می‌دهند، می‌توان به بیل‌گیتس مدیرعامل مشهور مایکروسافت اشاره کرد.

در سال 2002 در امریکا افراد و شرکت‌های مختلف چیزی حدود 240 میلیارد دلار به مؤسسات خیریه کمک کردند، این میزان به پول خودمان می‌شود 240 هزار میلیارد تومان!

حال با این تفاسیر آیا بازهم اکتفا به گفتن اینکه پزشکان برای رضای خدا کار نمی‌کنند، کافی است؟

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: